هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 11   آیفون 11 پرو مکس   کاور اسپیگن Core Armor آیفون Apple iPhone 11 Pro Max
کاور اسپیگن Core Armor آیفون  Apple iPhone 11 Pro Max
کاور اسپیگن Core Armor آیفون  Apple iPhone 11 Pro Max
کاور اسپیگن Core Armor آیفون  Apple iPhone 11 Pro Max
کاور اسپیگن Core Armor آیفون  Apple iPhone 11 Pro Max

کاور اسپیگن Core Armor آیفون Apple iPhone 11 Pro Max

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

کاور اسپیگن Core Armor آیفون  Apple iPhone 11 Pro Max

با استفاده از کاور اسپیگن، از آسیب رسیدن به گوشی آیفون ۱۱Pro Max خود جلوگیری کنید. همان طور که می دانید، حساس بودن گوشی های آیفون دربرابر ضربات باعث شده تا کوچیکترین ضربه هزینه های زیادی را به دنبال داشته باشد. اما دیگر نگران نباشید! از این پس می توانید با استفاده از قاب محافظ اسپیگن، از گوشی خود محافظت کنید. این کمپانی یکی از بزرگترین تولید کننده تجهیزات گوشی های هوشمند می باشد که اینبا اقدام به تولید کاور اسپیگن Core Armor آیفون ۱۱Pro Max، کرده است. این کاور بسبب مقاومت بالایی که دربرابر ضربات دارد از محبوبیت ویژه ای برخودار است.

Spigen Core Armor

کاور اسپیگن مدل Core Armor از TUP ساخته شده است که علاوه بر مقاومت بالایی که دربرابر ضربات دارد، از انعطاف پذیری بالایی نیز برخودار است. این کاور علاوه بر اینکه از گوشی شما به خوبی محافظت می کند، به واسطه طراحی زیبایی که دارد، چهره ای زیبایی را نیز به گوشی شما می بخشد. Spigen Core Armor از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند که همین مسئله سبب فروش چندبرابر این محصول شده است. کاور اسپیگن دارای لبه های برجسته ای می باشد که از دوربین گوشی شما نیز محافظت و مانع آسیب رسیدن به آن می شود. این کاور تمامی قسمت های گوشی را پوشش می دهد که به همین دلیل به عنوان بهترین کاور در بازار شناخته می شود. کاور اسپیگن مدل Core Armor از وزن مناسبی نیز برخودار است به طوری که باعث سنگینی گوشی شما نمی شود.


به طور کلی، اصلی ترین ویژگی های این محصول عبارتند از:

مقاومت بالا دربرابر ضربات
انعطاف پذیری بالا
پوشش تمامی سطح گوشی
حفاظت از دوربین گوشی
پشتیبانی از شارژر بی سیم
عدم محدود کردن دسترسی به پورت ها و دکمه های گوشی
برخوداری از وزن مناسب
طراحی زیبا و چشم نواز

برنداسپیگن
مناسب برایApple iphone 11 Pro Max
ویژگی‌هابه طور کلی، اصلی ترین ویژگی های این محصول عبارتند از: مقاومت بالا دربرابر ضربات انعطاف پذیری بالا پوشش تمامی سطح گوشی حفاظت از دوربین گوشی پشتیبانی از شارژر بی سیم عدم محدود کردن دسترسی به پورت ها و دکمه های گوشی برخوداری از وزن مناسب طراحی زیبا و چشم نواز جنس: TUP
  امتیاز کاربران به:

کاور اسپیگن Core Armor آیفون Apple iPhone 11 Pro Max

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط