جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 11   آیفون 11 پرو مکس   کاور اسپیگن مدل Slim Armor Essential S آیفون Apple iPhone 11 Pro Max
کاور اسپیگن مدل Slim Armor Essential S آیفون Apple iPhone 11 Pro Max

کاور اسپیگن مدل Slim Armor Essential S آیفون Apple iPhone 11 Pro Max

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

کاور اسپیگن Slim Armor Essential S اپل iPhone 11

هزینه بالای گوشی های ایفون مخصوصا ایفون ۱۱، سبب شده تا کمپانی های مختلفی اقدام به تولید قاب محافظ برای این گوشی کنند. در این میان کمپانی اسپیگن به عنوان بزرگترین کمپانی تولید کننده تجهیزات موبایل، اقدام به تولید کاوری مقاوم کرده است. کاور اسپیگن Slim Armor Essential S اپل iPhone 11یکی از مدل های کمپانی اسپیگن می باشد که بسبب مقاومت بالایی که در برابر ضربات دارد از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. این کاور به عنوان یکی از محبوب ترین قاب های محافظ در بازار شناخته می شود.

Spigen Slim Armor Essential S

کاور اسپیگن مدل Slim Armor Essential S از پلی کربنات ساخته شده است که علاوه بر مقاومت بالایی که در برابر ضربات دارد، از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار است. این کاور تمامی سطح گوشی شما را نظیر: قاب پشتی، لبه بالایی و… پوشش می دهد که سبب جلوگیری از آسیب رسیدن به گوشی می شود. کاور اسپیگن دارای لبه های برجسته ای نیز می باشد که از دوربین گوشی شما در برابر ضربات حفاظت می کند. Spigen Slim Armor Essential S همچنین از شارژر بی سیم نیز پشتیبانی می کند که سبب فروش دو برابر این کاور شده است. قاب محافظ اسپیگن همچنین دسترسی شما را به  پورت ها و دکمه های گوشی محدود نمی کند وزن این کاور ۱۰۰ گرم می باشد که در کنار طراحی زیبا و چشم نوازی که دارد سبب رضایت بیشتر خریدران شده است.


برنداسپیگن
مناسب برایApple iPhone 11 Pro Max
ویژگی‌هامقاومت بالا در برابر ضربات انعطاف پذیری بالا طراحی زیبا و چشم نواز دارای لبه های برجسته جهت محافظت از دوربین گوشی پشتیبانی از شارژر بی سیم پوشش تمامی سطح گوشی
گارانتیگارانتی اصالت فیزیکی کالا
  امتیاز کاربران به:

کاور اسپیگن مدل Slim Armor Essential S آیفون Apple iPhone 11 Pro Max

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط