جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   اپل واچ   بند اپل واچ   بند اسپرت اپل واچ اسپیگن سایز 44/45/49 Spigen DuraPro Flex Apple Watch Strap

بند اسپرت اپل واچ اسپیگن سایز 44/45/49 Spigen DuraPro Flex Apple Watch Strap

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۶۹۰,۰۰۰ تومان

بند اسپرت اپل واچ اسپیگن سری DuraPro Flex مناسب برای سایزهای ۴۲، ۴۴، ۴۵ و ۴۹ میلی متر
انواع بندهای اپل واچ از اکسسوری های محبوب دارندگان ساعت هوشمند اپل می باشد. تغییر بند اپل واچ با توجه به استایل روزانه، می تواند در روحیه و روزمره شما تاثیر مثبتی داشته باشد. یکی از کمپانی های عرضه کننده لوازم جانبی اپل واچ اسپیگن است که محصول جدید خود را با نام “بند اسپرت اپل واچ اسپیگن سری DuraPro Flex” عرضه نموده.



سری بند اسپرت اپل واچ DuraPro Flex از متریال پارچه سبک با رنگ مشکی ساخته شده است. پارجه استفاده شده در ساخت بند، سبک، مقاوم و بادوام می باشد تا در طول مدت استفاده به مچ دست آسیبی وارد نکند. سگک قفل بند نیز از متریال آلیاژ روی محکم و قوی تولید شده است.



پارجه مقاوم استفاده شده در ساخت بند کاملا با شرایط مختلف سازگار است؛ بنابراین باید گفت طراحی سری بند DuraPro Flex اسپرت است و مناسب برای استفاده روزمره و ورزشکاران و کوهنوردان.

برنداسپیگن
مناسب برایApple Watch 42/44/45mm
مناسب برایآقایان و بانوان, کوهنوردی و کمپینگ, ورزشکاران
گارانتیگارانتی اصالت فیزیکی کالا
  امتیاز کاربران به:

بند اسپرت اپل واچ اسپیگن سایز 44/45/49 Spigen DuraPro Flex Apple Watch Strap

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط