جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   شارژر و کابل   شارژر   شارژر موبایل و تبلت   شارژر دیواری اسپیگن مدل ArcStation Pro GaN65w
شارژر دیواری اسپیگن مدل ArcStation Pro GaN65w
شارژر دیواری اسپیگن مدل ArcStation Pro GaN65w
شارژر دیواری اسپیگن مدل ArcStation Pro GaN65w
شارژر دیواری اسپیگن مدل ArcStation Pro GaN65w

شارژر دیواری اسپیگن مدل ArcStation Pro GaN65w

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

شارژر دیواری استاندارد برای شارژ فوق سریع
دارای استاندارد PD برای محصولات اپل و PPS برای سامسونگ
قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه با توان تجمیعی 65 وات از دو پورت
حداکثر توان خروجی از پورت اول برای استفاده تکی 65 وات
ساخته شده بر پایه تکنولوژی جدید گالیوم نیترید GaN
شارژ همزمان دو دستگاه با توان 40 وات پورت اول و 25 وات از پورت دوم
پیشنهاد ویژه شیناتو برای تمامی محصولات اپل ، آیفون ، آیپد و مک بوک


شارژر دیواری اسپیگن مدل ArcStation Pro GaN65w

برای خرید شارژر دیواری گزینه های بیشمار و متعددی از برند های مختلف وجود دارد . در این خصوص حق انتخاب زیادی دارید . ممکن از شارژر های اورجنیال از برند خود گوشی موبایل را ترجیح  بدهید . اما این شارژر ها معمولا فقط مناسب برای همان برند  هستند و بعلت فروش زیاد مورد توجه افراد سودجو برای تولید محصول تقلبی هستند. تهیه یک شارژر خود که قابلیت پشتیبانی شارژ استاندارد برای گوشی های مختلف و برند های مختلف را داشته باشد کار آسانی نیست.



شارژر دیواری اسپیگن مدل ArcStation Pro GaN65w یک محصول حرفه ای  است . این شارژر از برند محبوب و درجه اول اسپیگن برای شارژ سریع گوشی ها و دیوایس های جدید با توان ۶۵ واتی تولید شده است . به آسانی می توانید از این شارژر دیواری با داشتن استاندارد های مورد استفاده در محصولات اپل PD و استاندارد محصولات سامسونگ PPS استفاده کنید.

این اطمینان را به شما می دهیم که هیچ خطری سلامت باتری گوشی شما را تهدید نخواهد کرد . این شارژر با  تکنولوژی جدید گالیوم نیتریدی GaN ساخته شده است . در این تکنولوژی جدید از جدیدی بر پایه گالیوم نیترید بجای سیلیکون استفاده می شود . این تراشه در زمان کار حرارت بسیار کمتری اینجاد می کند . به این ترتیب می توانند شارژر را در ابعاد کوچکتری بسازند . گرمای کمتر یعنی طول عمر بیشتر و ایمنی بالاتر . به این ترتیب این شارژر از نسل جدید از ویژگی های برتری برخوردار است که در شارژر های معمولی مشاهده نمی کنیم.



تکنولوژی GaN گرانقیمت است و تا چندی پیش فقط در ساخت لوازم حساس و گرانقیمت در مراکزی مانند ناسا و آزمایشگاه های پیشرفته مورد  استفاده  قرار می گرفت . به همین علت محصولات برپایه این تکنولوژی از قیمت بالاتری نسبت به شارژر های معمولی برخوردار هستند . البته قابلیت ها و ویژگی های مثبت بیشماری هم دارد که این تفاوت قیمت را توجیه می کند.

دو پورت شارژ USB C PD PPS: حداکثر ۶۵ وات با ۲ پورت: خروجی برق تا ۶۵ وات و خروجی PPS با یک درگاه USB-C شارژ شده / مجموعا حداکثر ۶۵ وات. در طول شارژ دوگانه، از توان خروجی ۴۰ وات و ۲۵ وات برای شارژ دستگاه های شما پشتیبانی می کند.
Advanced GaN Tech: با استفاده از فرکانس بالا اندازه ترانسفورماتور را کاهش می دهد و چگالی انرژی را افزایش می دهد و در نتیجه حجم را کاهش می دهد. با استفاده از این فناوری، شارژر اسپیگن ۵۳ درصد کوچکتر از سایرین است.
آسیب به دستگاه های خود را کاهش دهید – برخلاف سایر محصولات شارژ سریع، با تراشه GaN (نیترید گالیوم) تعبیه شده و فناوری امنیتی هوشمند، ایمنی کاربران و دستگاه های آنها را با مدیریت استاندارد ایمنی ۱۵ نقطه ای و کاهش اتلاف گرما تضمین می کند.

سازگاری گسترده: سازگار با MacBook Pro / Macbok Air / iPad Pro / iPad Air / iPhone 14 / 14 Pro / 14 Pro Max/  iPhone 13 / 13 Pro / 13 Pro Max / 13 Mini / 12 Pro / 12 Pro Max / 12 Mini / 12 / 11 Pro Max / 11 / SE 2020 / XS Max / XR / X / 8 / 8 Plus / Samsung Galaxy Z Fold 4 / Z Flip 4 / Z Fold 3 / Z Flip 3 / S22 / S22 Ultra / S22 Plus / S21 / S21 Ultra / S21 Plus / S21 5G / S21 Plus 5G / S21 Ultra 5G / S21 FE / Google Pixel 7 / 7 Pro / 6 / 6 / 6 / Pro / 6a. و بیشتر

برنداسپیگن
مناسب برایGalaxy Note 20 Ultra, Galaxy S21 Ultra, Galaxy S22, Galaxy S22 Plus, Galaxy S22 Ultra, Galaxy Z Fold 3, Galaxy Z Fold 4, iPad Air 10.9, iPad Pro 11, iPad Pro 12.9, iPhone 12 Pro Max, iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro, iPhone 13 pro max, iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro, iPhone 14 Pro Max, MacBook Air, MacBook Pr
نوع رابطUSB-C
گارانتیگارانتی اصالت فیزیکی کالا
  امتیاز کاربران به:

شارژر دیواری اسپیگن مدل ArcStation Pro GaN65w

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط