جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   شارژر و کابل   سایر کابل ها   چند راهی برق   کابل افزایش طول یک متری بیسوس Baseus PowerCombo mini PowerStrip 1AC PSMN000101

کابل افزایش طول یک متری بیسوس Baseus PowerCombo mini PowerStrip 1AC PSMN000101

 تعداد
۱
 قیمت
۶۹۰,۰۰۰ تومان

کابل برق همراه با دوشاخه EU و UK بیسوس با حداکثر توان 2500 وات مدل PSMN000101

دسترسی به پریز برق گاهی اوقات به دلیل فاصله‌ای که از ما دارد امکان‌پذیر نیست؛ به همین دلیل کمپانی بیسوس کابل افزایش طول بیسوس Baseus PowerCombo mini PowerStrip 1AC PSMN000101 را طراحی کرده و با داشتن طولی حدود یک متر امکان اتصال دستگاه‌هایمان به برق را در چنین شرایطی فراهم می‌کند.

ابعاد این کابل 41×30×22 میلی‌متر بوده و وزنی حدود 125 گرم دارد؛ طراحی جمع‌وجور این محصول حمل راحت را به همراه دارد و با نواری سیلیکونی قابل جمع شدن است. با این اوصاف به راحتی در کشو یا کیف قرار می‌گیرد و می‌توان هر جایی با خود برد.

ساختار آن پلی‌کربنات نسوز تشکیل داده و بدنه‌ای فوق‌العاده سخت و بادوام دارد. طراحی 45 درجه‌ای آن هم امکان اتصال راحت را برایتان به همراه دارد و با دیگر آداپتورها هنگام اتصال همزمان تداخلی ایجاد نمی‌کند. از حداکثر توان 2500 وات پشتیبانی می‌کند و سازگاری گسترده‌ای با انواع لوزام برقی دارد و می‌توانید به راحتی برای شارژ انواع گوشی همراه، تبلت، لپ‌تاپ و ... استفاده کنید.

در بسته‌بندی این کابل دو نوع دوشاخه با پلاگین‌های UK ( استاندارد انگلستان ) و EU ( استاندارد اروپا ) وجود دارد که شما با توجه به نوع پریز برق یا چند راهی خود دوشاخه مورد نظر را می‌توانید استفاده کنید.

حفاظت‌های ایمنی برنامه‌ریزی شده در این محصول ار باتری شما در برابر آسیب‌هایی مانند جریان اضافه، اتصال کوتاه، گرمای بیش از حد، ضد تداخل، ضد انفجار، حفاظت ضد ضربه محافظت می‌کنند و شارژی ایمن و استفاده از برق بدون نگرانی را برایتان به همراه دارند.


برندبیسوس
جنسPC
طول کابلطول کابل
حداکثر شدت جریان2500W
ابعاد41×30×22 میلی متر
وزنحدود 125 گرم
  امتیاز کاربران به:

کابل افزایش طول یک متری بیسوس Baseus PowerCombo mini PowerStrip 1AC PSMN000101

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط