جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   شارژر و کابل   سایر کابل ها   پایه نگهدارنده و هولدر   جاکارتی اسپیگن مدل Valentinus MagFit

جاکارتی اسپیگن مدل Valentinus MagFit

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۲,۱۵۰,۰۰۰ تومان
با یک درگاه دسترسی اضافی، به راحتی به کارت های خود دسترسی داشته باشید
تهیه شده با چرم گیاهی پایدار و فوق العاده با کیفیت
قابلیت نگهداری تا 2 کارت در محفظه ذخیره سازی
فرم باریک برای جابجایی آسان در جیب شما
فقط با سری Magsafe iPhone و Magsafe Cases سازگار است. ویژگی مگنت روی کیف پول با سایر مدل‌های آیفون یا قاب‌های غیر Magsafe قابل استفاده نیست.



 جاکارتی اسپیگن مدل Valentinus MagFit
جاکارتی اسپیگن مدل Valentinus MagFit یک محصول جانبی برای گوشی های آیفون می باشد . این کیف با قابلیت نگهداری از ۲ کارت بانکی طراحی شده است . با داشتن تنها ۲۹ گرم وزن و طراحی فوق العاده فلت و باریک ، با پشتیبانی قابلیت مگسیف بصورت محکم و ایمن به پشت گوشی شما می چسبد .

همانطور که گفته شده این جاکارتی برای اتصال به پشت گوشی از قابلیت مگسیف استفاده می کند . این قابلیت در گوشی های آیفون سری ۱۲ به بعد وجود دارد . به این ترتیب می توانید از جاکارتی اسپیگن مدل Valentinus MagFit با تمامی گوشی های iphone 12 / iphone 13 / iphone 14 در مدل های مختلف استفاده کنید .

اگر از قاب برای محافظت گوشی خود استفاده می کنید باید حتما قاب گوشی شما دارای رینگ مگسیف باشد . یا اینکه با کمک رینگ های تبدیل برند اسپیگن این قابلیت را به قاب خود اضافه کنید .

والنتینوس از برند اسپیگن یک کارت حافظه کاربردی یا ذخیره اسناد است که با فناوری MagSafe سازگار است. ساخته شده از چرم اکو با کیفیت بالا، بسیار بادوام و در لمس لذت بخش است. شکل باریک و ضخامت کم باعث می شود والنتینوس در استفاده روزمره تداخل نداشته باشد. فقط کافی است محصول را در پشت گوشی یا قاب خود نصب کنید تا هر آنچه را که نیاز دارید همراه داشته باشید!

 

برنداسپیگن
مدلValentinus MagFit
  امتیاز کاربران به:

جاکارتی اسپیگن مدل Valentinus MagFit

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط