هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 14   آیفون 14 پرو   قاب آیفون 14 پرو   قاب اسپیگن آیفون 14 پرو Spigen Tough Armor MAG Case iPhone 14 Pro
قاب اسپیگن آیفون 14 پرو Spigen Tough Armor MAG Case iPhone 14 Pro
قاب اسپیگن آیفون 14 پرو Spigen Tough Armor MAG Case iPhone 14 Pro
قاب اسپیگن آیفون 14 پرو Spigen Tough Armor MAG Case iPhone 14 Pro
قاب اسپیگن آیفون 14 پرو Spigen Tough Armor MAG Case iPhone 14 Pro

قاب اسپیگن آیفون 14 پرو Spigen Tough Armor MAG Case iPhone 14 Pro

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
قاب اسپیگن مدل Tough Armor MAG
مناسب برای Apple iPhone 14 Pro
دارای حلقه مگنتی برای پشتیبانی زا قابلیت های مگ سیف
لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین و صفحه نمایش
مجهز به تکنولوژی تونل صدا
دارای استاندارد نظامی با تکنولوژی ایرکوشن
ساختار 3 لایه برای بالاترین سطح محافظت
دارای لایه محافظ اسفنجی از ماده XRD
سازگار با شارژر وایرلس
ساخت کره جنوبی



قاب اسپیگن مدل Tough Armor MAG برای iPhone 14 Pro
وقتی که یک گوشی گران قیمت پرچمدار مانند Apple iPhone 14 Pro دارید، باید برای نگهداری از آن و پیشگیری از آسیب و ضربه خوردن یک انتخاب درست و مناسب انجام دهید. قاب اسپیگن مدل تاف آرمور (Tough Armor) برای اپل آیفون ۱۴ پرو می تواند یک انتخاب حرفه ای و ایده آل باشد که در ادامه به دلایل آن می پردازیم.

قاب اسپیگن مدل Tough Armor که از سال ۲۰۱۱ به جمع محصولات اسپیگن پیوست، محکم ترین و ایمن ترین مدل کیس و قابی می باشد که می توانید برای گوشی خود انتخاب کنید. البته قاب و کیس های ضخیم و از جنس فلز و … هم در مارکت وجود دارد اما قاب آیفون ۱۴ پرو اسپیگن (Spigen Tough Armor Apple iPhone 14 Pro ) یک انتخاب متفاوت و حرفه ای می باشد.

و در این نسخه جدید به حلقه مگنتی مجهز شده است تا بتواند از قابلیت های مگ سیف و شارژ مگنتی و همچنین استفاده از اکسسور یهایی که با قابلیت مگسیف طراحی شده است ، هماهنگ شده و از آنها پشتیبانی کند .



ساختار سه لایه، محافظت همه جانبه از آیفون ۱۴ پرو مکس
این کاور از یک ساختار ۳ لایه تشکیل شده است که محافظت از گوشی شما را در سخت ترین شرایط استفاده و سقوط از ارتفاع ۱.۲ متری محافظت می کند. کاور اصلی که تمام گوشی شما را در بر می گیرد از جنس TPU نرم و منعطف می باشد که با بافت اسفنجی ای که دارد، گوشی را در بر گرفته و از تمامی قسمت پشت گوشی، لبه ها و اطراف لنز و صفحه نمایش محافظت می کند.

البته به لطف همین جنس اسپیگن موفق شده در گوشه های قاب هم از تکنولوژی ایرکاشن (ایربگ) استفاده نماید که در محافظت گوشی نقش اصلی را ایفا می کند. برای محافظت بیشتر در لایه داخلی کیس از یک پد اسفنجی زرد رنگ استفاده شده که از ماده فوق پیشرفته XRD ساخته شده است.

از این ماده در ساخت لباس های مخصوص مسابقات موتور سواری و دستکش دروازبانی حرفه ای استفاده می شود و خصوصیت اصلی آن این است که فشار ضربه را در خود نگه داشته و به سمت دیگر منتقل نمی کند؛ به این ترتیب اگر گوشی شما سقوط کند و یا ضربه ای به آن وارد شود فشار بسیار کمی به سمت دیگر این لایه متنقل شده و به گوشی آسیب نمی رسد.



سازگار با شارژر وایرلس
قاب آیفون ۱۴ پرو اسپیگن (Spigen Tough Armor Apple iPhone 13 Pro ) در لایه بیرونی با یک پوشش سخت پلی کربناتی تقویت شده است که به خوبی نقاط حساس گوشی را پوشش و کاور شما بیش از قبل محافظت می نماید. در برند های متفرقه و معمولی اگر این تعداد لایه در یک قاب استفاده شود حتما برای استفاده از شارژر وایرلس ایجاد محدودیت می کند، اما در کیس Tough Armor اسپیگن هیچگونه محدودیتی برای استفاده شارژر وایرلس وجود ندارد.

و با داشتن یک حلقه مگنتی قوی در لایه داخلی در حالی که همانند کاور های کریستالی در اینجا خبری از آن دایره سفید یا مشکی در پست قاب شما نیست و لی تمامی اکسسوری های مگنتی پشتیبانی می شود.



محافظت از لنز دوربین و صفحه نمایش در برابر خط و خش
لبه های برجسته در اطراف لنز دوربین و صفحه نمایش از ایجاد خط و خش در زمان قرار گیری گوشی بر روی سطوح جلوگیری نموده و البته به همین علت هم با گلس های متفرقه و فول کاور ممکن است هماهنگ نباشد، برای استفاده از گلس و محافظ صفحه نمایش از برند های معتبر که اصطلاحا Case Friendly (کیس فرندلی) می باشند استفاده نمایید.



ضمانت اصالت محصولات اسپیگن
محصولات عرضه شده اسپیگن در فروشگاه شیناتو دارای ضمانت اصالت و اورجینال بودن کالا توسط شرکت تجارت پاسارگاد می باشد؛ اما برای اطمینان از اصالت کالا در زمان تحویل کالا می توانید بررسی نمایید که محصول ارسال شده حتما باید در بسته بندی برند اسپیگن ارسال شود و همچنین برند و نشان اسپیگن علاوه بر جعبه بر روی خود قاب هم حک شده است که در قاب اسپیگن مدل تاف آرمور برای گوشی موبایل Apple iPhone 14 Pro بر روی بامپر کناری می باشد.



برنداسپیگن
مدلTough Armor MAG
  امتیاز کاربران به:

قاب اسپیگن آیفون 14 پرو Spigen Tough Armor MAG Case iPhone 14 Pro

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط