جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 14   آیفون 14 پرو مکس   قاب آیفون 14 پرو مکس   کاور نیلکین مدل Frosted Shield Pro Magnetic مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 14 pro max

کاور نیلکین مدل Frosted Shield Pro Magnetic مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 14 pro max

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۸۹۰,۰۰۰ تومان

 قاب iPhone 14 Pro Max برند نیلکین مدل Frosted Shield Pro Magnetic

قاب iPhone 14 Pro Max برند نیلکین مدل Frosted Shield Pro Magnetic یک محافظ مغناطیسی است که برای سری ایفون 14 پرومکس طراحی شده است. و از شارژر بی سیم Mag safe یا نگهدارنده کارت چرمی پشتیبانی میکند.

آهنربا داخلی اجازه می دهد تا تلفن همراه شما به شارژر بی سیم یا نگهدارنده کارت چرم متصل شود. قاب ایفون 14 پرومکس از مواد دوگانه PC و TPU ساخته شده که حفاظت را ارتقا داده است.

قاب‌های محافظ گوشی از مهم‌ترین لوازم جانبی هستند؛ چرا که ایمنی و سلامت گوشی را در برابر بسیاری از آسیب‌ها تضمین می‌کنند.

شرکت نیلکین هم با طراحی و تولید قاب‌های فراستد ویژه گوشی موبایل اپل iPhone 14 Pro Max از سایر تولیدکنندگان عقب نمانده است؛ سری قاب‌ . کاور های فراستد شیلد نیلکین از مواد مرغوب PC در دمای بسیار بالا تولید شده‌اند و جنس بسیار محکم و مقاومی دارند. در نتیجه در برابر ضربه، زمین خوردن و سایر آسیب‌های مشابه به خوبی از گوشی محافظت خواهند کرد.

برندنیلکین
مناسب برایApple iphone 14 Pro Max
جنسپلاستیک سخت, پلی کربنات
سایر ویژگی هاقاب پشتی, قاب جلویی, لبه بالایی, لبه پایینی, لبه چپ, لبه راست, حفاظت از دکمه‌ها
  امتیاز کاربران به:

کاور نیلکین مدل Frosted Shield Pro Magnetic مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 14 pro max

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط