جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 14   آیفون 14 پرو   گلس آیفون 14 پرو   گلس جی تک آیفون 14 پرو G-Tech G-Force Anti Dust Glass iPhone 14 Pro
گلس جی تک آیفون 14 پرو G-Tech G-Force Anti Dust Glass iPhone 14 Pro
گلس جی تک آیفون 14 پرو G-Tech G-Force Anti Dust Glass iPhone 14 Pro
گلس جی تک آیفون 14 پرو G-Tech G-Force Anti Dust Glass iPhone 14 Pro
گلس جی تک آیفون 14 پرو G-Tech G-Force Anti Dust Glass iPhone 14 Pro
گلس جی تک آیفون 14 پرو G-Tech G-Force Anti Dust Glass iPhone 14 Pro

گلس جی تک آیفون 14 پرو G-Tech G-Force Anti Dust Glass iPhone 14 Pro

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۶۹۰,۰۰۰ تومان

گلس جی تک مدل G-Force Anti Dust برای iPhone 14 Pro

بعد از عرضه مدل های متنوعی از محافظ صفحه نمایش های برند “جی تک” که با استقبال گسترده ای مواجه گردید، این بار این برند خوشنام هنگ کنگی با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا یک محصول دیگر را با نام “G-Force Anti Dust” به سبد محصولات خود اضافه نموده است در ادامه گلس جی تک آیفون 14 پرو (G-Tech G-Force Anti Dust Glass iPhone 14 Pro ) را بررسی خواهیم کرد.

ساختار چند لایه گلس G-Force Anti Dust

گلس Anti Dust جی تک از یک ساختار هفت لایه تشکیل شده است که هر یک از این لایه ها ویژگی های منحصر به فردی را ایحاد نموده اند. ابتدا به ترتیب این لایه ها را بررسی می کنیم.



لایه اول: Anti Dust Nano Coating

این لایه که اولین لایه گلس می باشد از متریال اولیه نانو و ضد غبار تولید شده است که فریم اصلی گلس را تشکیل می دهد. مهم ترین ویژگی گلس G-Force Anti Dust که آن را از سایر گلس ها متمایز می کند، استفاده از تکنولوژی برش CNC می باشد که در قسمت اسپیکر گوشی برش داده شده است.

در سایر گلس ها در این قسمت از یک توری فلزی استفاده می شود اما در این مدل شیشه گلس به کمک این فناوری برش داده شده است.

لایه دوم: هیدروفوبیک و اولوفوبیک

لایه دوم مربوط به خاصیت ضد چربی و آب گریزی گلس می باشد. این لایه مانع از ایجاد اثر انگشت بر روی صفحه نمایش، یاقی ماندن لکه آب و ایجاد شوره بر روی صفجه نمایش می گردد. این قابلیت در واقع یک ماده یا پوشش شیمیایی نیست؛ بلکه به علت سطح بسیار صاف و فاقد پستی و بلندی های میکروسکوپی بر روی سطح گلس می باشد که در طی فرآیند ساخت آن و با حرارت دیدن شیشه و تکنولوژی های فوق پیشرفته در ساخت آن ایجاد می گردد.

لایه سوم: شیشه فوق العاده مقاوم ASAHI ژاپن


مهم ترین ویژگی در انتخاب و خرید یک گلس یا محافظ صفحه نمایش با کیفیت برای گوشی که باید به آن توجه نمود، جنس شیشه آن گلس می باشد. اکثر گلس های ارزان قیمت و بی کیفیت موجود در بازار از متریال اولیه، شیشه و طلق های بازیافتی تولید می شوند که علاوه بر عمر کوتاه به هیچ عنوان از صفحه نمایش گوشی به خوبی محافظت نمی کنند.

شرکت های متعددی اقدام به تولید شیشه های حرارت دیده و ضد ضربه می نمایند. برترین برند های حال حاضر دنیا “Gorilla Glass” امریکا و “ASAHI” ژاپن می باشد.

تفاوت اصلی گلس جی تک آیفون 14 پرو (G-Tech G-Force Anti Dust Glass iPhone 14 Pro ) با سایر گلس ها نیز شیشه آن می باشد؛ در مدل Anti Dust جی تک از شیشه فشرده سکوریت گرمادیده و فوق العاده مقاوم ساخت کمپانی شیشه سازی “ASAHI” ژاپن استفاده شده است.

این شیشه از استاندارد درجه سختی 9H (ASTM Hardness Scale) پیروی می کند که نشان دهنده بالاترین درجه سختی و مقاومت یک شیشه در برابر خط و خش می باشد.

عموم شرکت های برتر تولید کننده اکسسوری موبایل مانند اسپیگن کره جنوبی و پانزرگلس هم از شیشه های شرکت ASAHI برای ساخت محافظ صفحه نمایش های خود استفاده می نمایند.



لایه چهارم: آنتی شاتل

لایه چهارم خاصیت ضد انعکاس نور و ایجاد رنگین کمان در این گلس می باشد. موضوعی که در بیشتر گلس های معمولی و بعضا نامدار موجود در بازار شاهد آن هستیم. بدین ترتیب می توانیم انتظار داشته باشیم که G-Force Anti Dust با ایجاد کمترین میزان مزاحمت برای عبور نور از سطح صفحه نمایش به سمت دیگر خود و عدم ایجاد حالت آینه ای، کمترین میزان ممکن در کاهش کیفیت صفحه نمایش را به همراه داشته باشد.

بنابراین با عبور 99% نور از گلس صفحه نمایش کریستالی فوق العاده شفاف را در اختیار خواهید داشت . همچنین عدم انعکاس نور از این سطح موجب می گردد که عمل تشخیص چهره توسط Face ID اپل توسط این گلس محدود نشده و به آسانی انجام شود.

لایه پنجم: خاصیت ضد انفجار

در هر حال محافظ های صفحه نمایش شیشه ای در برابر خمیدگی و فشار بیش از حد در یک نقطه مستعد شکستگی می باشند. بدین ترتیب مهم ترین نکته این است که شکستگی موجب خورد شدن شیشه و فرو رفتن در دست نگردد. در واقع این لایه با نگهداشتن شیشه های خورد شده در کنار یکدیگر مانع از انفجار شیشه شده و ایمنی استفاده کننده از آن را بالا می برد.

لایه ششم: استفاده از چسب با کیفیت AB TOYO

در نهایت آنچه گلس را بر روی سطح صفحه نمایش گوشی نگه می دارد یک لایه چسب می باشد. این چسب باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد که مانع از ایجاد حباب در زمان نصب شود و همچنین باید به قدری از بافت ملکولی و یکدستی برخوردار باشد که محدودیتی در قابلیت تاچ و حساسیت صفحه نمایش ایحاد نشود.

این میزان حساسیت خصوصا برای تشخیص اثر انگشت توسط سنسور زیر صفحه نمایش حائز اهمیت می باشد. در ساخت محافظ صفحه نمایش Anti Dust جی تک از بهترین برند چسب دنیا با نام “َAB” استفاده شده است که توسط شرکت “TOYO” ژاپن تولید می شود.

از خصوصیات این چسب علاوه بر آنچه گفته شده، کریستالی فوق العاده شفاف بودن این چسب می باشد که در شفافیت محافظ صفحه نمایش نیز تاثیر دارد و خاصیت دیگر آن عدم تغییر رنگ و زرد شدن در اثر حرارت صفحه نمایش و اشعه ماورابنفش می باشد؛ موضوعی که در عموم گلس های موجود در بازار شاهد هستیم که بعد از مدتی استفاده با تغییر رنگ گلس کیفیت تصویر صفحه نمایش را کاهش می دهند.



لایه هفتم: لایه محافظ چسبنده

لایه نهایی به نوعی همان لایه چسب AB می باشد که به صفحه نمایش گوشی متصل می شود و گلس را بر روی این قسمت نگهداری و محافظت می کند. در نهایت این هفت لایه در کتار یکدیگر گلس جی تک آیفون 14 پرو (G-Tech G-Force Anti Dust Glass iPhone 14 Pro ) تشکیل می دهند که از صفحه نمایش این گوشی به خوبی محافظت خواهند کرد.

برندجیتک
مناسب برایApple iphone 14 Pro
سایر مشخصاتدارای لایه ضد انعکاس نور برای حداکثر وضوع صفحه نمایش در محیط های پر نور و فضای آزاد ساخته شده بر پایه شیشه گرمادیده با درجه سختی 9H ساخت شرکت ASAHI ژاپن عدم کاهش نور صفحه نمایش با حداکثر شفافیت و عبور 99% نور صفحه نمایش پیشرفته ترین تکنولوژی ساخت محافظ صفحه نمایش در یک محصول عدم امکان نفوذ گرد و غبار و آلودگی به داخل اسپیکر گوشی عدم جذب چربی، لکه و اثر انگشت
  امتیاز کاربران به:

گلس جی تک آیفون 14 پرو G-Tech G-Force Anti Dust Glass iPhone 14 Pro

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط