کابل Mophie مدل USB-A TO Lightning
کابل Mophie مدل USB-A TO Lightning
کابل Mophie مدل USB-A TO Lightning

کابل Mophie مدل USB-A TO Lightning

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

کابل Mophie مدل USB-A TO Lightning

هنگامی که برای خرید محصولاتی همچون موبایل و تبلت و لپتاپ و غیره به بازار میروید برای آنکه بتوانید از این محصولات به خوبی استفاده نمایید، حتما باید از لوازم های جانبی که به هرکدام از محصولات خریداری شده سازگار باشند نیز دسترسی داشته باشید.  کمپانی اپل یکی از معتبر ترین و باکیفیت ترین محصولات را در زمینه های دیجیتالی متناسب با فناوری های روز دنیا تولید نموده است. اپل دارای حجم زیادی از محصولات تولید شده اعم از گوشی موبایل، لوازم های جانبی، تبلت و لپتاپ و غیره می باشد که هر کدام از این محصولات طرفداران خود را دارند و کیفیت لوازم های جانبی کمپنی اپل انقدر گسترده است که برای هر کدام از محصولات تولید شده ازاین مجموعه میتوانید لوازمهای جانبی کارآمد آن را نیزتهیه نمایید. محصولی که اینبار میخواهیم درباره آن باشما صحبت کنیم کابل Mophie مدل USB-A To Lightning  میباشد که دارای کیفیتی مطلوب و طول عمر بسیار بالا بوده است. این محصول منحصر به فرد را میتوانید هم به صورت گارانتی 6 ماهه و هم به صورت بدون گارانتی از فروشگاه آی تهران تهیه نمایید. جهت بررسی اطلاعات بیشتر از این محصول با ما همراه باشید.

مشخصات کلی کابل Mophie مدل USB-A TO Lightning

کابل تبدیل USB به لایتنینگ موفی مدل Charging Cable از نایلون با روکش کنفی جهت مقاوم بودن در برابر پارگی، گره خوردن تولید شده است. این محصول دارای کانکتور های فلزی که از جنس آلیاژ آلومینیوم بوده که سازگار با محصولات اپل و دستگاه هایی که دارای درگاه lightning  است، استفاده میگردد. یکی از مزیت های کابل Mophie مدل USB-A Lightning در این است که به دلیل کوتاه بودن طول کابل استفاده شده در این محصول، فضای زیادی را اشغال نمیکند و توانایی انتقال اطلاعات با سرعت بسیار بالا را دارد. این کالا دارای رابط های USB-A و Lightning  می‌باشد و به راحتی میتوانید در کیف و جیب خود آن را حمل نمایید.



 

برندموفی
نوع رابطLightning To USB
  امتیاز کاربران به:

کابل Mophie مدل USB-A TO Lightning

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط