هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   شارژر و کابل   شارژر   شارژر موبایل و تبلت   شارژر 20 وات 20W موفی Mophie
شارژر 20 وات 20W موفی Mophie
شارژر 20 وات 20W موفی Mophie
شارژر 20 وات 20W موفی Mophie

شارژر 20 وات 20W موفی Mophie

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

شارژر دیواری 20 وات 20W موفی mophie
 
امروزه افراد به دنبال محصولاتی با برند محبوب و با کیفیت هستند تا خیالشان از بابت خرید راحت باشد، و بتوانند تا مدت ها از آن محصول استفاده کنند. همانطور که میدانید برند موفی یکی از برندهای محبوب کاربران است که کمپانی اپل محصولات این برند را در سایت رسمی خود قرار داده است تا افراد با برند موفی بیشتر آشنا شده و محصولات با کیفیت این کمپانی را خریداری نمایند. محصولی که اینبار میخواهیم درباره آن با شما صحبت کنیم شارژر 20 وات 20W موفی mophie است که میتوان گفت یکی از بهترین وکامل ترین آداپتورهای 20 واتی می‌باشد که از فناوری های حفاظتی بروز و کیفیت ساخت در رتبه های بسیار بالا در برابر شارژرهای دیگر قرار گرفته است. این محصول اورجینال بوده و به افرادی که میخواهند از شارژر با کیفیت برخوردار باشند این محصول بی نظیر پیشنهاد میگردد.

مشخصات کلی شارژر دیواری 20 وات 20w موفی mophie

شارژر دیواری 20 وات موفی mophie یکی از شارژر های پرطرفدار در عین حال با کیفیت می‌باشد که توسط کمپانی اپل مورد تایید بوده این محصول بی نظیر با طراحی جمع و جور و سبک و کاربردی توانسته است. نیاز های عمومی افراد را برطرف نماید. این محصول دو درگاه خروجی دارد که از USB-C و USB-A نیز پشتیبانی میکند و دارای ولتاژ ورودی 100~ 240 ولت است. وجود دو شاخه ای که بر روی این شارژر 20 وات موفی قرار گرفته است که متناسب با پریزهای ایران می‌باشد. میتوان گفت پورت یو اس بی 18 وات آن جهت پشتیبانی از فناوری هایی از جمله AFC/FCP/QC 3.0 بوده و پورت تایپ سی خروجی 20 وات آن نیز از فناوری PD پشتیبانی می‌کند.


 

برندموفی
رنگسفید
  امتیاز کاربران به:

شارژر 20 وات 20W موفی Mophie

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط