جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   بلندگو و اسپیکر   اسپیکر بلوتوث رسی Recci RSK-W10 Bluetooth Speeker
اسپیکر بلوتوث رسی Recci RSK-W10 Bluetooth Speeker
اسپیکر بلوتوث رسی Recci RSK-W10 Bluetooth Speeker
اسپیکر بلوتوث رسی Recci RSK-W10 Bluetooth Speeker
اسپیکر بلوتوث رسی Recci RSK-W10 Bluetooth Speeker

اسپیکر بلوتوث رسی Recci RSK-W10 Bluetooth Speeker

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

اسپیکر بی سیم رسی مدل RSK-W10

گوش کردن به موسیقی یکی از لذت‌های هر فردی است که حتی می‌تواند او را به آرامش روحی هم برساند. برای این کار ابزارهای زیادی وجود دارد و یکی از این ابزارها اسپیکر بلوتوث است. این ابزار پخش موسیقی به دلیل بی سیم بودن به راحتی قابل است و می‌توانید از آن در هر جایی از منزل یا حتی بیرون از منزل استفاده کنید.

یکی از نمونه‌های بسیار کاربردی این محصول را کمپانی رسی با عنوان Recci RSK-W10 V5.0 Speeker Bluetooth به تولید رسانده و در اختیار کاربرانش قرار داده است. این محصول رسی از دو بلندگوی قوی با کیفیت صدای HiFi برخوردار بوده و صدایی واضح را ارائه می‌دهد.



حمل راحت

اسپیکر RSK-W10 رسی ابعاد بسیار مینیمالی دارد و جای بسیار کمی از میز را اشغال می‌کند و باعث آشفتگی میز و اطرافتان نمی‌شود. در ضمن می‌تواند گزینه‌ای مناسب در کمپ‌های دوستانه باشد.

موادی که ساختار آن را تشکیل داده پلاستیک بسیار مقاوم ABS است و توری آن هم از فلز است. این اسپیکر رومیزی قابل استفاده برای تلفن‌های همراه، لپ تاپ و دیگر تجهیزات دارای بلوتوث است.

سه راه برای پخش موسیقی

این اسپیکر از کارت حافظه TF پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را با استفاده از قرار دادن کارت حافظه درون اسپیکر گوش کنید. راه دیگری که اسپیکر قابل حمل RSK-W10 برای اتصال در اختیار شما قرار داده اتصال از طریق بلوتوث است. نسخه‌ای هم که برای آن درنظر گرفته شده ورژن 5.0 است و اتصالی سریع و پایدار را برایتان رقم می‌زند.

راه سوم هم پشتیبانی از کابل AUX است.



کاربرد کلیدهای طراحی شده روی بدنه

در بخش بالایی بدنه مینی بلندگوی رسی تعدادی کلید طراحی شده که برای انجام دستورات مورد نیازتان قابل استفاده‌اند و در عکس زیر به خوبی کارایی آن‌ها مشخص شده است:

1. برای رفتن به آهنگ قبلی
2. برای رفتن به آهنگ بعدی
3. برای تغییر به AUX، کارت حافظه TF و بلوتوث
4. خاموش و روشن کردن / پخش یا توقف موزیک
5. محل قراگیری کارت TF
6. ورودی USB
7. ورودی AUX

 

برندرسی
جنسABS + فلز
توان خروجی3 وات
برد انتقال10 متر
ظرفیت باتری1200 میلی آمپر ساعت
زمان پخشحدود 4 ساعت
زمان شارژحدود 4 ساعت
نسخه‌ی بلوتوث5.0
  امتیاز کاربران به:

اسپیکر بلوتوث رسی Recci RSK-W10 Bluetooth Speeker

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط