جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هندزفری بی سیم دو گوش   هندزفری بی سیم رسی Recci rep-w18 sport wireless headphone
هندزفری بی سیم رسی Recci rep-w18 sport wireless headphone
هندزفری بی سیم رسی Recci rep-w18 sport wireless headphone
هندزفری بی سیم رسی Recci rep-w18 sport wireless headphone
هندزفری بی سیم رسی Recci rep-w18 sport wireless headphone

هندزفری بی سیم رسی Recci rep-w18 sport wireless headphone

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

هدفون بلوتوث اسپرت قابل استفاده برای اندروید و آیفون کمپانی رسی مدل rep-w18

هندزفری بلوتوث یکی از محصولات نوین کمپانی‌ها است که با حذف سیم استفاده راحت‌تر از آن برای کاربران فراهم شده است. بنابراین به راحتی می‌توانید با اتصال از راه دور موبایل به هدفون بی‌سیم خود به برقراری مکالمه، گوش دادن به موزیک، کتاب‌های صوتی، پادکس و انجام بازی بپردازید و از این ارتباط آسان لذت ببرید.

یکی از کمپانی‌های معتبر در تولید انواع هندزفری، رسی نام دارد و این‌بار محصولی با عنوان Recci rep-w18 sport wireless headphone را روانه بازار کرده است.



طراحی اسپرت و فوق‌العاده شیک

این محصول رسی یک هدفون بیسیم بسیار شیک و زیبا است که طراحی ساده و مینیمالی دارد. بدنه آن بسیار مستحکم است و در برابر آسیب و ضربه مقاومت بالایی دارد. دارای وزن کلی 50 گرم بوده و بسیار سبک است؛ وزن هر کدام از گوشی‌ها هم 8 گرم است و در استفاده طولانی مدت احساس درد یا ناراحتی نخواهید داشت. از استاندارد ضدآب IPX-2 برخوردار بوده اما مقاومت آن در برابر نفوذ آب در حد قطرات آب است؛ بنابراین مناسب استفاده در روزهای بارانی نیست و فقط تحملی در حد تعریق دارد.

قابلیت تاچ دیگر ویژگی این محصول است و گوشی‌ها لمس فوق‌العاده حساسی دارند و با یک لمس کوتاه دستورالعمل مورد نیازتان را اجرا می‌کنند.

صدایی واضح و رسا

یکی از ویژگی‌های مهم در هر هندزفری ارائه صدای شفاف و بدون نویز است؛ این هدست وایرلس REP-W18 هم با داشتن دو بلندگو با قطر 14.2 میلی‌متر کیفیت صدایی در حد HD را در اختیارتان قرار داده و به خوبی صداها را دریافت خواهید کرد. تکنولوژی HiFi یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در صدای باکیفیت است که با حذف صداهای اضافه محیط کمک می‌کند صداها با دقت بالایی به گوش برسند.



وابسته نبودن ایربادها به هم


در هندزفری بدون سیم رسی خبری از ویژگی Master Slave نیست. یعنی گوشی‌ها به صورت مجزا از هم قابل استفاده هستند و مانند هندزفری‌هایی که ابتدا گوشی Master باید روشن شود تا برای گوشی Slave امکان اتصال برقرار باشد، نیست. بنابراین می‌توانید به راحتی از یک گوشی استفاده کنید.

اتصالی فوق‌العاده سریع و پایدار

این نوع هدفون به دلیل ارتباط بی‌سیمی که دارند باید ارتباطی پایدار را رقم بزنند تا نیاز شما را برای استفاده از یک هندزفری برآورده کنند. این محصول دارای بلوتوث 5.1 بوده و در اتصالی سریع و قطع شدن ارتباط بسیار خوب عمل می‌کند. در ضمن این ورژن از بلوتوث به کاهش مصرف باتری می‌انجامد و عمر باتری برای استفاده طولانی‌تر خواهد شد. اما این مورد در شرایطی صدق می‌کند که دستگاه شما هم از این نسخه بلوتوث پشتیبانی کند. در غیر این صورت فقط جفت شدن سریع و پایداری در اتصال را خواهید داشت.

این ارتباط و جفت شدن دستگاه‌ها تا فاصله 10 متر بدون مانع امکان‌پذیر است.



ظرفیت باتری

هندزفری وایرلس نیروی مورد نیاز خود را از طریق باتری به دست می‌آورد و کیس Recci rep-w18 از باتری با ظرفیت 90 میلی‌آمپرساعت برخوردار است؛ با استفاده از درگاه و کابل تایپ سی فرایند شارژ در مدت 2 ساعت انجام می‌شود؛ بعد از شارژ کامل هم 6 ساعت امکان مکالمه و یا پخش موزیک را در اختیار خواهید داشت. البته این میزان پاسخدهی باتری بسته به میزان حجم صدا متغیر است.

برندرسی
وزن50 گرم
ظرفیت باتری90 میلی‌آمپرساعت
مدت زمان شارژ شدن2 ساعت
درگاه شارژتایپ‌سی
بلوتوث5.1
  امتیاز کاربران به:

هندزفری بی سیم رسی Recci rep-w18 sport wireless headphone

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط