جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   اپل واچ   گلس اپل واچ   گلس اپل واچ BLUEO High Mulecule Shock Resistant Screen Protector مناسب برای سایز 40،41،44،45
گلس اپل واچ BLUEO High Mulecule Shock Resistant Screen Protector مناسب برای سایز 40،41،44،45

گلس اپل واچ BLUEO High Mulecule Shock Resistant Screen Protector مناسب برای سایز 40،41،44،45

 رنگ
 سایز
 تعداد
۱
 قیمت
۵۹۰,۰۰۰ تومان

گلس اپل واچ BLUEO High Mulecule Shock Resistant Screen Protector

این گلس مثل تمام اعضای خانواده خود ضد جذب اثر انگشت و ضد ضربه است و مناسب برای استفاده در گوشی های پرچمدار و گران قیمت است. از دیگر قابلیت های گلس بلو می تواند این باشد که از انعکانس نور جلوگیری می کند و به خاطر تمام چسب بودن آن خیال شما از بابت افتادن حباب زیر این گلس و روی صفحه نمایش راحت است.

محافظ صفحه نمایش بلو HIGH MULECULE GLASS به صورت ، ۹H  است و در برابر گرد و غبار ، خط و خش ، رطوبت و عرق ، سرما و گرما و شوک و لرزش مقاومت بالایی دارد و به خاطر طراحی فوق العاده آن به هنگام تعویض قاب و جابجایی گوشی از روی گوشی کنده نمی‌شود.

برند محبوب بلو (blue) به واسطه کیفیت بالای گلس های خود توانسته طی مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین گلس های بازار ایران شود. تنوع بالای گلس های گرین یکی از دلایل موفقیت این برند می‌باشد.

تمرکز اصلی این برند روی لوازم پوششی جانبی مانند ؛ گلس آیفون ٬ گلس اپل واچ ٬ محافظ لنز ٬ قاب کاور و … می باشد اما در کنار آن سایر اکسسوری ها را تولید میکند.سری High Mulecule Glass یکی از بهترین گلس های فول کاور تولید شده توسط این کمپانی است.

برندبلو مانکی
مناسب برایapple watch -سری 1,2,3,4,5,6,7,8 اپل واچ -40 میلیمتر -41 میلیمتر -44 میلیمتر -45 میلیمتر
سایر قابلیت ها-فول کاور و پوشش تمام صفحه تمام چسب -مطابقت کامل با صفحه -ضد شوک و ضد ضربه -عدم افت کیفیت و حساسیت تاچ -شفافیت:95% انتقال HD شفاف‌ -میزان سختی:9H ضد خش -صافی:صافی اولیه 115 درجه -ضد خش،اثر انگشت و انفجار -شفافیت بالا -ضد شوک -چسب کامل -مقاوم در برابر آلودگی -پوشش کامل -ضد آب و روغن -فوق نازک -بدون حباب -کیفیت:A++،درجه AAA -تحمل دما:60-20 درجه -اندازه بسته بندی:21X13X1.5 سانتی متر
ویژگی‌ها-استفاده از بهترین مواد اولیه موجود در بازار جهانی -برش کار و دقت در طراحی در بالاترین حد ممکن -ضخامت نازک که بسیار مناسب بوده و یک استاندارد مطمئن میباشد. -عدم افت کیفیت صفحه نمایش توسط محافظ صفحه نمایش -کامل ترین پوشش -حس لمس،تاچی روان و راحت -پوشش کامل نمایشگر -سختی بالا در برابر خط و خش و هرگونه ضربه -لبه هایی مطابق با نمایشگر اپل واچ -دارای سطحی تمام چسب -عدم ایجاد حباب و هوا در زیر گلس -حس لمس،تاچ اصلی(بدون گلس) -بدون جای اثر رد انگشت
جنس-کامپوزیت پلیمری PMMA+PC
  امتیاز کاربران به:

گلس اپل واچ BLUEO High Mulecule Shock Resistant Screen Protector مناسب برای سایز 40،41،44،45

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط