هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   ایرپاد   ایرپاد پرو   کیس اسپیگن مدل Tough Armor ایرپادز پرو Spigen
کیس اسپیگن مدل Tough Armor ایرپادز پرو Spigen
کیس اسپیگن مدل Tough Armor ایرپادز پرو Spigen
کیس اسپیگن مدل Tough Armor ایرپادز پرو Spigen
کیس اسپیگن مدل Tough Armor ایرپادز پرو Spigen

کیس اسپیگن مدل Tough Armor ایرپادز پرو Spigen

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

کیس اسپیگن مدل Tough Armor ایرپادز پرو اسپیگن

با پیشرفت تکنولوژی، هندزفری های سیمی به فراموشی سپرده و جای آنها را هندزفری های بی سیم گرفته است. شرکت اپل یکی از شرکت های معتبر در این زمینه می باشد که مدل های مختلفی از هندزفری بی سیم را روانه بازار کرده است. همان طور که می دانید هندزفری های بی سیم بسیار حساس و کوچیک ترین ضربات می تواند کارایی آنها را بگیرد. برای این منظور امروزه کیس های مختلفی تولید شده که علاوه بر محافظ، از قابلیت شارژ بی سیم نیز برخوداراند. برای مثال، کیس اسپیگن مدل Tough Armorایرپادز پرو اسپیگن، یکی از بهترین گزینه ها برای حفاظت و شارژ هندزفری شما می باشد.



Spigen Tough Armor

همان طور که اشاره کردیم کیس اسپیگن مدل Tough Armor ایرپادز پرو اسپیگن نه تنها یک محافظ عالی به شمار می رود، بلکه درارای قابلیت شارژ بی سیم می باشد که سبب محبوبیت این محصول شده است. این کیس در رنگ های سبز ارتشی، مشکی و نوک مدادی روانه بازار شده است. جنس Spigen Tough Armor از سیلیکون نرم می باشد که سبب مقاومت بیشتر این محصول شده است. وزن این محصول 119 گرم می باشد که به آسانی قابل حمل و به راحتی در جیب جا می شود. کیس اسپیگن همچنین دارای هنگر فلزی جهت آویزان کردن از کیف، جیب، و می باشد که حمل این گوشی را راحت تر کرده است. این محصول همچنین در برار خط و خش مقاوم و از ضربات احتمالی جلوگیری می کند.



مشخصات فنی کیس اسپیگن مدل Tough Armor ایرپادز پرو اسپیگن
به طور کلی، اصلی ترین ویژگی های این محصول عبارتند از:

برند: اسپیگن
جنس: سیلیکون نرم و پلی کربنات سخت
رنگ: مشکلی، سبز ارتشی، نوک مدادی
مقاوم در برابر خط و خش و ضربات احتمالی
سازگاری با: Airpods pro
برخودار از قابلیت پشتیبانی شارژ بی سیم
برخوداری از هنگر فلزی جهت آویزان کردن از جیب، کیف و…

 

برنداسپیگن Spigen
مناسب برایایرپادز پرو
سایر ویژگی‌هابرند: اسپیگن جنس: سیلیکون نرم رنگ: مشکلی، سبز ارتشی، نوک مدادی وزن: 119 گرم مقاوم در برابر خط و خش و ضربات احتمالی سازگاری با: Airpods pro برخودار از قابلیت شارژدهی بی سیم برخوداری از هنگر فلزی جهت آویزان کردن از جیب، کیف و…
گارانتیگارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  امتیاز کاربران به:

کیس اسپیگن مدل Tough Armor ایرپادز پرو Spigen

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط