جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 14   آیفون 14 پرو   محافظ لنز آیفون 14 پرو   محافظ لنز دوربین جی تک آیفون 14 پرو GTech GForce Lens Protector
محافظ لنز دوربین جی تک آیفون 14 پرو GTech GForce Lens Protector
محافظ لنز دوربین جی تک آیفون 14 پرو GTech GForce Lens Protector
محافظ لنز دوربین جی تک آیفون 14 پرو GTech GForce Lens Protector
محافظ لنز دوربین جی تک آیفون 14 پرو GTech GForce Lens Protector

محافظ لنز دوربین جی تک آیفون 14 پرو GTech GForce Lens Protector

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

محافظ لنز دوربین جی تک مدل GFORCE برای IPHONE 14 PRO/ 14 PRO MAX

با توجه به ابعاد بزرگ لنز دوربین در آیفون سری 14 پرو  و آیفون 14 پرو مکس و برجستگی آن ها نسبت به بدنه دوربین، این لنزها به شدت مستعد آسیب در اثر برخورد با سطوح و سقوط می باشند. همچنین در اثر اصطحکاک بین سطوح، قرار دادن گوشی در جیب و کیف به مرور خط و خش های ریزی بر روی لنز دوربین گوشی ایجاد می گردد که به طور حتم بر روی کیفیت عکس ها و ویدئوها تاثیر منفی خواهد داشت.محافظ لنز دوربین جی تک آیفون 14 پرو / 14 پرو مکس GTech GForce Lens Protector iPhone 14 Pro Max انتخابی حرفه ای و مناسب برای محافظت از لنز های دوربین گوشی با ارزش شما می باشد .

یکی از نقاطی که در زمان فروش گوشی های آیفون کارکرده به دقت مورد بررسی قرار می گیرد و در قیمت گذاری آن موثر است عدم وجود خط و خش بر روی لنزهای دوربین می باشد. با این اوصاف با توجه به قیمت بالای گوشی آیفون 14 پرو مکس و عدم امکان تعویض لنز های دوربین، کاملا منطقی و به صرفه می باشد که از یک محافظ لنز با کیفیت برای نگهداری بهتر از گوشی خود استفاده کنید.

محافظت کامل از لنزها

محافظت 360 درجه از لنزهای دوربین با گلس حرارت دیده فوق العاده مقاوم، ساخت شرکت ASAHI ژاپن با درجه سختی 4H برای محافظت کامل در برابر خط و خش و ضربه.

نصب گلس به آسانی انجام می شود و با توجه به ابعاد کوچک آن، به راحتی می تواند توسط خود کاربر بر روی لنز دوربین قرار گیرد. لازم به ذکر است قبل از نصب با ابزار نصبی که در داخل پک محصول قرار گرفته به خوبی لنزها را از نظر وجود هر گونه لکه، اثر انگشت و چربی پاک کنید و با برچسب ها اگر پرز و گرد و غباری مشاهده می شود، بردارید.

عدم تغییر کیفیت اصلی

محافظ لنز دوربین آیفون 14 پرو مکس برند GTech مدل GForce به کمک تکنولوژی آنتی رفلکس AR ساخته شده است؛ بدین ترتیب با عبور نور محیط تا 99.99% می توانید اطمینان داشته باشید که هیچ تغییری در کیفیت اصلی لنزهای دوربین ایجاد نمی شود و در شرایط کم نور و عکاسی در شب همان کیفیت اصلی دوربین آیفون 14 پرو مکس را خواهید داشت.

با توجه به ابعاد بزرگ پنل و لنز های دوربین در گوشی های آیفون 14 پر و 14 پرو مکس استفاده از یک محافظ لنز برای پوشش آنها ضروری به نظر می رسد .  لنز های دکمه ای بعلت ظرافت و عدم تغییر محسوس در ظاهر گوشی از اقبال بیشتری بین مشتریان برخوردار می باشد .

عدم بازتاب نور هنگام تصویربرداری در شب

محافظ لنز دوربین آیفون 14 پرو مکس برند GTech مدل GForce در اطراف لنز های دوربین دارای حلقه های مشکی می باشد. عملکرد اصلی این حلقه ها ممانعت از بازتاب نور در شب و ایجاد افکت بر روی تصاویر می باشد. توجه به همین جزئیات در طراحی محصول نقطه تمایز محصول با برند های دیگر می باشد.

سازگار با قاب های محافظ

یکی از دلایلی که بسیاری از کاربران از گلس های محافظ دوربین استفاده نمی کنند، تداحل لبه های گلس با قاب گوشی می باشد. بدین ترتیب کاربر مجبور است از میان محافظت از دوربین و بدنه گوشی مورد دوم را انتحاب نموده و از مزایای محافظت از لنر دوربین بگذرند. خوشبختانه محافظ لنز دوربین آیفون 14 پرو و پرو مکس GTech مدل GForce کاملا کیس فرندلی و استاندارد برای استفاده با قاب های گوشی طراحی شده است. بدین ترتیب اگر قاب گوشی شما نیز یک محصول اورجینال و با طراحی استاندارد باشد و از قابلیت خاصی که محافظت از لنز های دوربین را محدود می کند، برخوردار نباشد، می توانید انتظار داشته باشید که یک محافظت کامل، بدون تداخل و کاملا فیت در کنار هم داشته باشند.

در پایان آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است اینکه وظیفه اصلی گلس محافظ لنز دوربین پیشگیری از ایجاد خط و خش بر روی لنز دوربین می باشد و باید این وظیفه را به شکلی انجام دهد که موجب کاهش کیفیت تصاویر و فیلم های دوربین نگردد . با نکاتی که گفته شده محافظ لنز دوربین آیفون 14 پرو مکس برند GTech مدل GForce می تواند انتخابی مناسب با قیمتی ایده آل برای محافظت از لنز دوربین iPhone 14 Pro /pro Max شما باشد.

گلس محافظ لنز دوربین جی تک مدل GForce
مناسب برای Apple iPhone 14 Pro / iPhone 14 Pro Max
چسب باکیفیت بسیار بالای TOYO ژاپن برای یک اتصال محکم و ایمن
ابعاد استاندارد برای هماهنگی کامل با تمامی قاب های استاندارد
ضد خط و خش و محافظت در برابر ضربه با درجه سختی 4H
عدم ایجاد افکت و بازتاب نور در تصویر برداری نور کم و شب
عدم جذب اثر انگشت و چربی با لایه اویلوفوبیک
عدم جذب لکه و شوره با لایه ضد آب واترپروف
عدم بازتاب فلش دوربین در شیشه محافظ لنز
محافظت 360 درجه از تمام پنل دوربین
عدم کاهش کیفیت تصاویر دوربین

برندجیتک
مناسب برایApple iphone 14 Pro
  امتیاز کاربران به:

محافظ لنز دوربین جی تک آیفون 14 پرو GTech GForce Lens Protector

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط