هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   میکروفون و ضبط صوت دیجیتال   میکروفون بی سیم لایتنینگ برند ایکس او مدل XO MKF07

میکروفون بی سیم لایتنینگ برند ایکس او مدل XO MKF07

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۲,۰۹۰,۰۰۰ تومان
کانکتور لایتنینگ (آیفونی)
کاهش نویز دوگانه ENC-40DB
باتری 70 میلی آمپری با کیس 1200 میلی آمپر
حساسیت 56DB-

میکروفون یقه ای بی سیم آیفونی ایکس او XO MKF07 Lavalier Noise Reduction Microphone Lightning نویز گیر
اگر شما هم قصد استریم بازی و ویدیوهای آموزشی دارید یا می‌خواهید در کنار دوستان‌تان کنسرت برگزار کنید خرید میکروفون بی سیم لایتنینگ ایکس او XO MKF07 یکی از نیازهای اصلی شما خواهد بود. کیفیت مطلوب، سایز کوچک و قابلیت کاهش نویز این میکروفن کمک می‌کند که بتوانید به راحتی به پخش زنده ویدیو در اینستاگرام بپردازید و نگران هماهنگی صدا و تصویر نباشید.

طراحی
میکروفون بی سیم یقه ای ایکس او MKF07 دارای کیسی بود که میکروفون و گیرنده در داخل آن قرار می گیرند. این میکروفون دارای گیره ای بوده که به یقه و لباس متصل می شود و شما نگران افتادن آن نباید باشید. گیرنده این محصول نیز به گوشی شما متصل خواهد شد؛ کانکتور این گیرنده لایتنینگ (آیفونی) است. ابعاد کیس میکروفون XO MKF07 برابر با 90*67*38 میلی متر بوده و جنس آن از پلاستیک مقاوم می باشد.

باتری
میکروفون XO MKF07 دارای باتری با ظرفیت 70 میلی آمپر ساعتی (70mAh / 3.7V) بوده و محفظه نگهدارنده (کیس) آن دارای ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعتی (1200mAh / 3.7V) می باشد. با پر بودن شارژ شما می توانید حدود 10 ساعت از میکروفون بی سیم یقه ای ایکس او MKF07 استفاده کنید.

اتصال از طریق بلوتوث و وایفای
میکروفون یقه ای XO MKF07 از دو طریق بلوتوث و وایفای می تواند اتصال ایجاد کند؛ نسخه بلوتوث این محصول 5.0 می باشد که باعث اتصال آسان و پایدار خواهد شد. روش دیگر اتصال میکروفون ایکس او وایفای با فرکانس 2.4G است که از طریق آنتن سرامیکی استفاده شده در این محصول انجام می پذیرد. اتصال این میکروفون به صورت خودکار بوده و شما را اذیت نخواهد کرد. فقط کافی است گیرنده را به گوشی خود متصل کرده و منتظر اتصال خودکار آن باشید.
بُرد این میکروفون حدود 20 متر می باشد که بسیار مناسب است. البته باید مانعی بین میکروفون و گیرنده وجود نداشته باشد.

کاهش نویز ENC در میکروفون XO MKF07
در طراحی میکروفون بی سیم یقه ای ایکس او MKF07 از تکنولوژی هوشمند و تراشه کاهش نویز دوگانه ENC-40DB استفاده شده که نویز و صداهای مزاحم محیط اطراف را کاهش داده و باعث می شود صدا به بهترین حالت ممکن انتقال پیدا کند.
نرخ نمونه برداری صوتی 48K برای صدای واضح در محیط های شلوغ و پر سر و صدا یکی از قابلیت مهم این محصول است.

کیفیت صدا
میکروفون XO MKF07 بسیار حساس بوده و دارای حساسیت 56DB- بوده که باعث ضبط صدای واضح و شفاف با تمام جزئیات، ضبط صدای 360 درجه با پاسخ سریع و ظریف خواهد شد.
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

میکروفون بی سیم لایتنینگ برند ایکس او مدل XO MKF07

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط