هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هندزفری بی سیم دو گوش   هندزفری بلوتوث دوگوش بیسوس Baseus Bowie E9 TWS Earphones ENC Wireless Headphones NGTW120001

هندزفری بلوتوث دوگوش بیسوس Baseus Bowie E9 TWS Earphones ENC Wireless Headphones NGTW120001

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
مناسب استفاده روزانه و ورزش
مناسب مکالمه و پخش موزیک
تایم طولانی استفاده
دارای اپلیکیشن
طراحی کاملا ارگونومیک و متناسب با گوش
اتصالی بسیار سریع با بلوتوث نسخه 5.3

هندزفری بی‌سیم NGTW120001 بیسوس
با افزایش کارایی‌های موبایل‎ها، هندزفری‎ها هم پا به عرصه گذاشتند تا استفاده راحت از موبایل را برای کاربران به ارمغان بیاورند. امروزه برندهای مختلفی از هندزفری‌های سیمی و بدون سیم به بازار عرضه شده و کمپانی بیسوس هم که شرکتی بسیار فعال در تولید لوازم جانبی موبایل است یکی از برندهای معتبر است که انواع مختلفی از هندزفری را روانه بازار کرده است. این صفحه را هم به هندزفری بلوتوث بیسوس Baseus Bowie E9 TWS Headphones NGTW120001 اختصاص داده‎ایم و با همراهی هم به شرح ویژگی‌های این هدفون وایرلس باکیفیت می‌پردازیم.



ساده؛ زیبا؛ مقاوم
در طراحی هندزفری بلوتوث NGTW120001 بیسوس اولین چیزی که به چشم می‌خورد سادگی آن است. دو رنگ مشکی و سفید انتخاب را برای هر سلیقه‌ای آسان کرده؛ و ترکیب مواد پلاستیک ABS و پلی‌کربنات نسوز کیفیت ساختار آن را تضمین کرده و در برابر آسیب‌هایی مانند ضربه و حرارت مقاوم است.

ابعادی برابر با 61.5*45*25 میلی‌متر دارد و وزن آن 45 گرم است. از نوع درون گوش بوده و طراحی ایربادزها کاملا متناسب با گوش است؛ هر کدام از ایربادزها 3.5 گرم وزن دارند و هنگام استفاده طولانی مدت احساس خستگی یا در نخواهید کرد.

روی بدنه کیس چراغ آبی رنگی خودنمایی می‎کند و نشانی از عملکرد صحیح آن است و به زیبایی آن افزوده؛ در برابر تعریق و آب در حد اسپری واترجک مقاوم بوده و این مقاومت را استاندارد ضد آب IPX5 برای آن فراهم کرده است.



راحتی استفاده با حسگر لمسی
هندزفری وایرلس Baseus E9 از قابلیت تاچ برخوردار است و با لمس ایربادزها به راحتی می‎توانید دستورات مورد نیازتان را اجرا کنید. این دستورات به شرح زیر است:

برقراری یا پایان دادن به تماس: با دو بار ضربه روی هر کدام از ایربادزهای راست یا چپ
رد تماس: لمس 1.5 ثانیه‎ای هر کدام از گوشی‌ها هنگام دریافت تماس
تغییر آهنگ: 1.5 ثانیه لمس گوشی‌ سمت راست برای رفتن به آهنگ بعد/1.5 ثانیه لمس گوشی سمت چپ برای برگشتن به آهنگ قبل
دستیار صوتی: سه بار ضربه روی هر کدام از ایربادزها



اتصالی فوق‎العاده سریع و پایدار
اتصال سریع یکی از ویژگی‌های مهمی است که در این هندزفری به خوبی برنامه‌ریزی شده است. این کار با استفاده از بلوتوث و نسخه 5.3 قابل اجرا است. استفاده از تکنولوژی بلوتوث ورزن 5.3 در این هندزفری تاخیر اتصال را به شدت کاهش داده و این کاهش تاخیر تا 0.038 ثانیه امکان‎پذیر شده و همگام‌سازی کامل صدا و ویدئو را تضمین می‎کند. این ورژن بلوتوث مصرف انرژی را هم تا حد زیادی کاهش داده است.

با یک بار اتصال برای دفعات بعد کافیست درب کیس را باز کنید تا اتصال به صورت خودکار انجام شود. با قرار گوشی‌ها در کیس و بستن درب آن هم این اتصال به صورت اتوماتیک قطع می‎شود. مسافتی هم که بلوتوث 5.3 در این هندزفری برای اتصال ساپورت می‎کند تا 10 متر است.



ارسال صدایی بسیار واضح
میکروفون‌های دوگانه‎ای که در این هندزفری بدون‎سیم قرار گرفته‎اند از فناوری ENC برخوردارند؛ این تکنولوژی نویز اطراف را حذف کرده وصدایی بسیار رسا را برای شخصی که در حال مکالمه با او هستید ارسال می‎کند. بنابراین شما نمی‌توانید ENC را تجربه کنید، اما فردی که با او صحبت می‌کنید می‌تواند به وضوح به صدای شما گوش دهد و صدای محیط اطرافتان را کمتر بشنود.
قابلیت استفاده طولانی مدت

باتری داخلی هندزفری بی‎سیم بیسوس از ظرفیت بالایی برخوردار است و این ظرفیت 400 میلی‎آمپرساعت است. به دو صورت سیمی و بدون سیم قابل شارژ شدن بوده و در صورت استفاده از شارژ سیمی درگاه تایپ‌سی برای آن درنظر گرفته‎اند که در این روش شارژ حدود یک ساعت زمان برای شارژ نیاز خواهید داشت. هر کدام از ایربادزها هم 40 میلی‎آمپرساعت ظرفیت دارند و با تکمیل بودن باتری گوشی‌ها امکان استفاده با 70 درصد از حجم صدا برای 5 ساعت را در اختیار خواهید داشت. با استفاده از شارژ کیس هم این میزان استفاده به 30 ساعت افزایش خواهد یافت.

یکی از ویژگی‎های مهم دیگری که در این هدفون وایرلس برنامه‎ریزی شده فلش شارژ است. هنگامی که وقت کافی برای شارژ هندزفریتان ندارید این قابلیت امکان شارژ 10 دقیقه‌ای و استفاده 120 دقیقه‌ای را در اختیارتان قرار می‎دهد.
APP هندزفری وایرلس NGTW120002 بیسوس

اپلیکیشن هدفون بدون سیم بیسوس قابلیت‎هایی را در اختیارتان قرار می‎دهد که به شرح زیر است:

قابلیت به روزرسانی بی‌سیم OTA
نمایش میزان باتری
سفارشی کردن دستورات حسگر لمسی
پیداکردن هندزفری گم شده در فاصله کم
امکان تغییر نام ایربادزها
نمایش مکان روی نقشه در فاصله زیاد

شما با اسکن کد QR موجود در دفترچه به راحتی می‎توانید برنامه را دانلود کنید؛ بعد از دانلود آن بلوتوث و GPS گوشی را روشن کرده و با انتخاب گزینه Locate برنامه شروع به پیداکردن دستگاه شما می‎کند. هنگام انجام این فرایند بهتر است ایربادها درون گوش شما نباشند؛ چون ممکن است صدای سوت گوشتان را اذیت کند.

با انتخاب یکی از گزینه‌های Call L یا Call R یکی از گوشی‌ها به برنامه متصل می‌شود. با انتخاب گزینه دیگر گوشی دوم را هم می‌توانید متصل کنید. صدای سوتی که از گوشی پخش می‌شود نشان دهنده پیدا شدن آن توسط برنامه است.
برندبیسوس
مدلBowie E9 TWS NGTW120001
  امتیاز کاربران به:

هندزفری بلوتوث دوگوش بیسوس Baseus Bowie E9 TWS Earphones ENC Wireless Headphones NGTW120001

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط