جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   سایر لوازم جانبی   پایه نگهدارنده و هولدر   پایه نگهدارنده رو میزی اسپیگن مدل Spigen S311 Charger Stand

پایه نگهدارنده رو میزی اسپیگن مدل Spigen S311 Charger Stand

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
پایه نگهدارنده رومیزی اسپیگن مدل S311
مناسب برای انواع گوشی ها و تبلت ها تا سایز 11 اینچ
کاملا محکم و ایستا با تکنولوژی Nanotac®
قابلیت تاشو برای حمل آسان
قابلیت تنظیم زاویه دید
یک محصول با کیفیت و فوق العاده لوکس با ماندگاری همیشگی
مناسب برای اسپیگنی های عزیری که دوست دارند ست روی میزی خود را از این برند تکمیل کنند

​پایه نگهدارنده رو میزی اسپیگن مدل S311
یکی از گجت هایی که برای هر میز کاری در منزل با محل کار لازم است، یک پایه نگهدارنده یا استند گوشی می باشد تا علاوه بر نظم دهی و ایجاد جلوه ای زیبا، کار با گوشی را هنگام کار آسان کند. “پایه نگهدارنده رو میزی اسپیگن مدل S311” یکی از این گجت ها می باشد که از آلومینیوم تولید شده است و با انواع سایزهای مختلف گوشی ها و تبلت ها سازگار است.



مناسب برای طیف وسیعی از گوشی ها و تبلت ها
پایه نگهدارنده S311 از آلومینیوم ساخته شده است و وزنی حدودی برای با 220 گرم دارد که می تواند وزن انواع گوشی ها، تبلت ها و کنسول بازی هایی مانند نینتندو سوییچ را تحمل کند. البته توجه داشته باشید این استند برای دستگاه هایی با حداکثر سایز صفجه نمایش 11 اینچ مناسب است.





کاملا ثابت و محکم
یکی از ویژگی هایی که یک پایه نگهدارنده حتما باید داشته باشد، ایستایی و ثابت بودن آن است. به طوری که هنگام قراردهی یا برداشتن گوشی از روی آن، استند ثابت بماند. به همین منظور اسپیگن در ساخت پایه نگهدارنده S311 از تکنولوژی Nanotac استفاده نموده است. این فناوری موجب می شود تا قسمت زیرین استند که بر روی میز کار قرار می گیرد، کاملا ثابت و ایستا بماند.



قابلیت تنظیم زاویه دید دلخواه
استند شارژر اسپیگن مدل S311 به گونه ای طراحی شده است که از دو بازوی اصلی و قسمت نگهدارنده گوشی، قابلیت تتظیم در زاویه دلخواه را دارد. بنابراین کاربر می تواند بهترین زاویه دید را انتخاب کند.




قابلیت تاشو برای حمل آسان
از دیگر ویژگی های استند شارژر S311 اسپیگن قابلیت تاشو آن می باشد. همانطور که در تصویر مشخص است، این پایه نگهدارنده حمع شده و ابعاد آن به کوچک ترین حالت ممکن می رسند تا حمل و جا به جایی استند آسان باشد.

 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

پایه نگهدارنده رو میزی اسپیگن مدل Spigen S311 Charger Stand

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط