جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   شارژر و کابل   کابل و مبدل   مبدل و هاب   هاب 11 پورت بیسوس Baseus Metal Gleam 11 in 1 Multifunctional Type-C HUB CAHUB-CT0G
هاب 11 پورت بیسوس Baseus Metal Gleam 11 in 1 Multifunctional Type-C HUB CAHUB-CT0G
هاب 11 پورت بیسوس Baseus Metal Gleam 11 in 1 Multifunctional Type-C HUB CAHUB-CT0G
هاب 11 پورت بیسوس Baseus Metal Gleam 11 in 1 Multifunctional Type-C HUB CAHUB-CT0G
هاب 11 پورت بیسوس Baseus Metal Gleam 11 in 1 Multifunctional Type-C HUB CAHUB-CT0G

هاب 11 پورت بیسوس Baseus Metal Gleam 11 in 1 Multifunctional Type-C HUB CAHUB-CT0G

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

هاب چندمنظوره بیسوس Baseus Metal Gleam 11 in 1 Multifunctional Type-C HUB

اشغال بودن درگاه های لپ تاب ، PC و ... یا نداشتن درگاه مورد نیاز ما بر روی آن یکی از مشکلاتی است که هر شخصی ممکن است با آن مواجه شود و برای استفاده همزمان چند دستگاه با هم نیاز به وسیله ای داریم که دارای چند پورت مختلف باشد و بتواند این نیاز ما را برطرف نماید.

اما نگران نباشید!!!

هاب چاره ای برای این موقعیت می باشد و کمپانی بیسوس که شرکتی فعال در زمینه انواع لوازم های جانبی می باشد ، هاب 11 پورت بیسوس Baseus Metal Gleam 11 in 1 Multifunctional Type-C HUB را روانه بازار نموده است.وجود درگاه های متفاوت،کارایی بالا و سرعت انتقال دیتاها از ویژگی های بارز این محصول میباشند که با هم به بررسی آن ها می پردازیم.

ساختار ظاهری

هاب چندکاره بیسوس از آلیاژ آلومینیوم که در برابر ضربه و آسیب بسیار مقاوم می باشد، ساخته شده و با انجام عملیات تکمیلی سندبلاست و آنودایز در ساختار آن باعث افزایش سختی، مقاومت در برابر خوردگی، ایجاد نمای تزئینی و ... شده است.داشتن ابعاد 162×17×48 میلی متری و وزن 127 گرمی هم حمل ونقل آن را بسیار راحت کرده است و قابل اجرا در  دستگاه های نوت بوک های معمولی تایپ C ، تلفن های همراه مانند Apple Book Pro 2016/2017/2018/2019/2020 ، Apple Book Air 2018/2019/2020 و ... است.

گزینه ای مناسب برای استفاده

هاب 11 منظوره بیسوس دارای 11 پورت بوده و پاسخگوی اکثر نیازهای شما است.

با داشتن قابلیت OTG خواندن اطلاعات USB را روی دستگاه موبایل بدون نیاز به PC و لپ تاپ را فراهم می‌کند.یعنی به راحتی می توانید با اتصال فلش یا هارد به پورت USB اطلاعات آن ها را در گوشیتان باز کنید و یا به تلویزیون انتقال دهید.

یک پورت Type-C PD:که با وجود این پورت امکان شارژ با قابلیت PD را در اختیار دارید و حداکثر توان آن 100 وات می باشد که قابلیت شارژ سریع انواع نوت بوک و لپ تاب های 100 واتی را برایتان مهیا نموده است.

سه درگاه USB3.0:اگر سرعت انتقال دیتاها برایتان اهمیت دارد درگاه های یو اس بی این هاب بیسوس با سرعت 5Gbps این امکان را در اختیار شما قرار داده و در مدت زمان کوتاهی تمامی اطلاعات و فایل های بزرگ شما را بارگذاری خواهد نمود.

یک پورت شبکه RJ45:کاربردی مهم ... که نیاز بسیاری از افراد در منزل یا محل کار می باشد...داشتن پورت LAN برای اتصال به اینترنت.این درگاه سرعت های 1000Mbpsو100Mbpsو10Mbps را در اختیارتان قرار داده و با سرعتی بالا از اینترنت خود می توانید لذت ببرید.

یک درگاه VGA: با استفاده از این درگاه نیز می‌توانید ویدئوهایی را که از کیفیت Full HD برخوردار هستند پخش کرده و ببینید. این درگاه از فرکانس 60 هرتزی پشتیبانی می‌کند. گفتنی است که برای بهره‌گیری از قابلیت‌های فوق، باید سیستم شما نیز از آن پشتیبانی کند.

یک درگاه AUX: پورت دیگری که در اختیار شما قرار دارد، AUX با قطر 3.5 میلی‌متر است که می‌توانید توسط آن، هدفون، هندزفری و... خود را به هاب متصل کرده و به شنیدن موسیقی بپردازید.

درگاه کارت حافظه‌های TF/SD: دو عدد درگاه کارت حافظه یکی Micro SD و دیگری SD بر روی هاب Type-C بیسوس Metal Gleam قرار گرفته است. این درگاه‌ها می‌توانند با سرعت حداکثر 60MB/s به انتقال داده بپردازند و راه حلی جایگزین برای انتقال فایل به لپ تاپ محسوب شوند.

و اما دو درگاه HDMI:برای تماشای سریال های مورد علاقه خود در نمایشگری بزرگتر یا وضوحی بالاتر و یا برگزاری کنفرانس های مهم ،این درگاه به کمکتان می شتابد و باز هم لذت دیگری برایتان فراهم می نماید.این پورت از کیفیت 4K HD و فرکانس 30 هرترزی برخوردار می باشد.

هاب 11 کاره بیسوس با پشتیبانی از پروتکل BC1.2 به شما کمک می کند دو گوشی را با استفاده از پورت های تایپ سی و یو اس بی به صورت همزمان و با سرعت بالایی شارژ نمایید اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که گوشی های شما هم با شارژ سریع باید سازگار باشد. 

ویژگی های هاب 11 منظوره بیسوس:

دارای 11 پورت تایپ سی ، پورت کارت حافظه‌های TF/SD، یو اس بی ، HDMI و VGA و RJ45
قابلیت انتقال سریع داده ها و شارژ همزمان دو دستگاه
ساخته شده از مواد باکیفیت
پشتیبانی از کیفیت 4K@30Hz
بهره‌مندی از قابلیت PD و توان 100 واتی

برندبیسوس
کابلنوع کابل تایپ سی
تعداد درگاه خروجی11 عدد
سایر مشخصاتدارای قابلیت PD با توان 100 وات, پشتیبانی از پروتکل BC1.2, پشتیبانی از OTG, دارای یک چراغ LED
نوع درگاه ها خروجیUSB3.0 x 3, HDMI × 2, Type-C, TF/SD, RJ45, AUX, VGA
وزنحدود 127 گرم
  امتیاز کاربران به:

هاب 11 پورت بیسوس Baseus Metal Gleam 11 in 1 Multifunctional Type-C HUB CAHUB-CT0G

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط