جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   بلندگو و اسپیکر   اسپیکر بلوتوث ضدآب بیسوس Baseus V1 Wireless Speaker WSVY000001

اسپیکر بلوتوث ضدآب بیسوس Baseus V1 Wireless Speaker WSVY000001

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

اسپیکر وایرلس قابل حمل WSVY000001 بیسوس

دورهمی‌ها و تفریحات دوستانه اگر با یک موزیک شاد و دلنشین همراه باشد لذت این خوشی چند برابر می‌شود. برای چنین اوقاتی به یک اسپیکر نیاز داریم تا به کمک ما بیاید. اسپیکری که سبک و قابل حمل باشد تا بتوانیم به راحتی به هر جایی که نیاز داشتیم بریم؛ قابل شارژ باشد تا در طبیعت یا مواقعی که به برق دسترسی نداریم نیازمان به موسیقی را برطرف کند و اتصالی سریع و پایدار را در اختیارمان قرار دهد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل بیسوس Baseus V1 Outdoor Waterproof Portable Wireless Speaker WSVY000001 با داشتن این ویژگی‌ها می‌تواند در لذت بردن از لحظات شیرین زندگی همراهیتان کند.

راحتی حمل

بلندگوی قابل حمل بیسوس از پلاستیک ABS و پلی‎کربنات نسوز ساخته شده و در برابر آسیب و حرارت بسیار مقاوم است. ابعادی برابر با 57*70*153*215 میلی‌متر و وزن 670 گرمی نوید حمل راحت را می‌دهد و جای کمی را اشغال می‌کند. شش دکمه در کنار بدنه طراحی شده که برای تنظیم صدا و آهنگ و پاسخگویی به تماس‌ها کاربرد دارند.

روش استفاده از کلیدهای کنترل بلندگو

- اولید کلید به دکمه پاور اختصاص داده شده و با فشاردادن 2 ثانیه‌ای می‌توانید آن را روشن یا خاموش کنید.

- کاربری کلید بعدی که با حرف M علامت‌گذاری شده برای تعیین حالت جفت شدن است. یعنی برای داشتن صدای بالانس‌تری با یک بار فشار می‎توانید آن را روی حالت EQ تنظیم کنید. با فشار طولانی هم قابل تنظیم روی حالت‎های BT, TF, AUX و ... است.

- کلید سوم را هم برای پخش یا توقف موزیک و همچنین با فشار طولانی برای پاسخ یا رد تماس تماس برنامه‎ریزی کرده‌اند.

- برای کاهش یا افزایش صدا و همچنین تغییر آهنگ به بعد یا قبل هم می‌توانید از کلیدهای + و - استفاده کنید.

- قابلیت دیگر این کلیدها اتصال به دستیار صوتی است که آخرین کلید این قابلیت را در اختیارتان قرار می‎دهد. با یک بار فشار این کلید به دستیار صوتی دسترسی خواهید داشت.

زیرباران با موزیک قدم بزن

تفریح زیر باران با یک موسیقی زیبا حال خوبی را برایتان به ارمغان می‎آورد؛ این حال خوب را می‎توانید با داشتن این اسپیکر ضدآب بیسوس تجربه کنید. استاندارد ضدآب IPX6 برای شما این امکان را فراهم کرده و اسپیکری مقاوم در برابر باران و رطوبت خواهید داشت.

اتصال دوگانه

نسخه بلوتوث اسپیکر ورژن 5.0 است و فاصله 12 متر را ساپورت می کند؛ البته اگر مانعی در این فاصله وجود نداشته باشد کارایی بهتری را ارائه خواهد داد و در صورت پشتیبانی موبایل از این نسخه به کاهش مصرف باتری هر دو دستگاه می انجامد.

برای اتصال به بلندگو از طریق کابل با جک 3.5 میلیمتری هم می‌توانیم استفاده کنیم.

مدت زمان استفاده طولانی

اسپیکر بدون سیم بیسوس دارای یک باتری داخلی با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر‌ساعت است؛ توان خروجی این محصول بیسوس 20 وات بوده و باتری آن با استفاده از درگاه تایپ‎سی و کابل مناسب حدود سه ساعت طول می‎کشد تا به صورت کامل شارژ شود. بعد از شارژ کامل هم با حجم صدای 70 درصد قابل استفاده برای 15 ساعت است.

در بسته‌بندی این بلنوگو یک کابل Type-C و یک کابل AUX قرار داده شده است.

کیفیت صدای عالی

با داشتن بلندگوهای دوگانه در ابعاد صدایی تکان‌دهنده و باسی قدرتمند را ارائه می‌دهد. این بلندگو دارای میکروفون داخلی است و با استفاده از این قابلیت می‌توانیم به راحتی به تماس‌ها پاسخ دهیم.

برندبیسوس
جنسABS و پلی‌کربنات نسوز
روش اتصالبلوتوث و کابل aux
نسخه بلوتوث5
ظرفیت باتری3000mAh/11.1Wh
توان خروجی20 وات
درگاه شارژتایپ‌سی
محدوده فرکانس20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  امتیاز کاربران به:

اسپیکر بلوتوث ضدآب بیسوس Baseus V1 Wireless Speaker WSVY000001

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط