جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری S22   گلکسی S22 الترا   کاور نیلکین مدل Adventurer مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra

کاور نیلکین مدل Adventurer مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۸۹۰,۰۰۰ تومان

کاور نیلکین مدل Adventurer محصول 2022 شرکت نیلکین میباشد و به گونه ای طراحی شده که در هنگام پیاده روی و ورزش از دستتان لیز نخورد و وقتی گوشی را دستتان گرفتید حس فوق العاده ای را احساس کنید . پشت گوشی دارای طراحی خاصی میباشد که گرمای گوشی و باتری را از خود عبور دهد و باعث خنک شدن گوشی میشود.کاور نیلکین مدل Adventurer دارای محافظ برای دوربین شما نیز میباشد و با خرید این قاب علاوه بر گوشی از دوربین موبایلتان نیز محافظت میکنید.نام گذاری Adventurer (ماجراجویی) شرکت نیلکین روی این قاب به سبب تست های ضربه سنگینی بوده که شرکت نیلکین روی این قاب انجام داده است که این گارد توانسته این آزمایش ها را با موفقیت پشت سر بگذارد و برای کسانی که مشاغل سخت و ورزش هستند بسیار مناسب است چرا که به خوبی از پشت و لبه های گوشی شما محافظت می کنید.

جدا از مقاومت بسیار بالا این قاب در بخش بالا دارای اسلاید کشوشی مخصوص محافظت از لنز های دوربین و حریم خصوصی می باشد که به راحتی میتوانید آن را باز و بسته کنید؛این قاب تمامی پشت و لبه های گوشی را پوشش می دهد،تمامی لبه های بالا پایین و اطراف این قاب Adventurer بسته بوده و بخش کلید ها گوشی هم به خوبی پوشش داده می شود، کلید های خود گارد بسار روان و راحت می باشد.

برندنیلکین
مناسب برایGalaxy S22 Ultra
  امتیاز کاربران به:

کاور نیلکین مدل Adventurer مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط