جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری S22   گلکسی S22 الترا   محافظ صفحه نمایش نیلکین مدل CP plus MAX مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra

محافظ صفحه نمایش نیلکین مدل CP plus MAX مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۶۹۰,۰۰۰ تومان
گلس CP PLUS Max یکی از انواع گلس‌های تولید شده از خانواده Amazing می‌باشد و از مرغوب‌ترین شیشه‌های ژاپنی AGC و با بهره‌گیری از دستگاه‌های برش CNC آلمانی تولید شده است. فناوری CNC یک نوع برشکاری صنعتی است که مقادیر دقیق ابعاد محصول را دریافت کرده و آن را روی شیشه پیاده می‌کند. تکنولوژی برشکاری منحنی به کار رفته در پردازش این محصول سبب شده که دقت انحنای لبه‌های آن به 0.1 میلی‌متر برسد و در نتیجه به خوبی بر روی پنل جلویی سامسونگ Samsung Galaxy S22 Ultra شما بنشیند. به کارگیری متریال مرغوب و پرداخت حرفه‌ای، قابلیت‌های دفاعی بالایی به گلس 3D نیلکین گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S22 Ultra مدل CP+ Max ، بخشیده تا محافظی امن برای صفحه نمایش سامسونگ Samsung Galaxy S22 Ultra شما باشد.این گلس 5 لایه بوده و هر کدام از این لایه‌ها ویژگی محافظتی به خصوصی را به آن بخشیده‌اند. به طور مثال یک لایه سیلیکونی نانومتری در این محافظ صفحه به کار رفته است. این لایه از بازتاب نور بر روی نمایشگر جلوگیری کرده و اشعه فرابنفش را نیز به خوبی فیلتر خواهد کرد و به این ترتیب از چشم کاربر در برابر تابش‌های مضر محافظت می‌کند.برخلاف محافظ‌های پلاستیکی، اثر انگشت و لک بر روی اغلب گلس‌ها باقی می‌ماند و می‌تواند برای کاربران آزاردهنده باشد. از این رو سطح خارجی این گلس با یک لایه چربی‌گریز پوشانده شده که از جذب اثر انگشت و لکه جلوگیری می‌کند. با این وجود طراحان این کمپانی، محافظ صفحه Nillkin CP+ Max را قابل شست و شو نیز طراحی کرده‌اند؛ به این ترتیب حتی در صورت کثیف شدن گلس، کاربران می‌توانند محافظ صفحه سامسونگ Samsung Galaxy S22 Ultra خود را با آب شسته و دوباره استفاده کنند.
برندنیلکین
مدلCP Plus Max
ویژگی ها9H جلوگیری از ایجاد خط و خش قابلیت نصب آسان مقاوم در برابر چربی و اثرانگشت مقاوم در برابر خط و خش نصب بدون حباب
  امتیاز کاربران به:

محافظ صفحه نمایش نیلکین مدل CP plus MAX مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط