جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   پاور بانک   سایر پاور بانک ها   پاور بانک مک دودو Mcdodo 10000 mAh مدل MC-7350
پاور بانک مک دودو Mcdodo 10000 mAh مدل MC-7350
پاور بانک مک دودو Mcdodo 10000 mAh مدل MC-7350
پاور بانک مک دودو Mcdodo 10000 mAh مدل MC-7350
پاور بانک مک دودو Mcdodo 10000 mAh مدل MC-7350

پاور بانک مک دودو Mcdodo 10000 mAh مدل MC-7350

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
شارژر همراه 10000 میلی آمپر Mcdodo MC73500

شارژر همراه یا همان پاور بانک ها در واقع باتری های خاص و قابل حمل هستند که در یک مدار فشرده شده اند. پاور بانک ها انرژی الکتریکی را در خود ذخیره میکنند و در صورت نیاز برای شارژر تبلت، گوشی موبایل، لپ تاپ، اسپیکر های بلوتوث، سیستم های GPS و سایر گجت ها مورد استفاده قرار می گیرند.امروزه پاور بانک ها بخشی از نیاز دارندگاه تلفن های هوشمند شده اند و در تامین شارژ نقش به سزایی دارند. پاور بانک ها معمولا از درگاه Micro USB یا لایتنینگ شارژ میشوند و از درگاه USB شارژ خود را منتقل میکنند و در بعضی ار مدل ها بصورت وایرلس هم قابل استفاده هستند. پاور بانک ها دارای چند ویژگی خیلی مهم هستند که در زمان خرید باید به آنها توجه کرد. ابتدا باید با توجه به نیاز، ظرفیت مورد نظر را انتخاب کرد و مواردی همچون تعداد خروجی ها و سرعت انتقال شارژ ، برند و اندازه هم از نکات مهم و قابل توجه هستند.

طراحی پاوربانک Mcdodo MC7350

پاور بانک مک دودو Mcdodo MC7350 با طراحی شیک و جذاب امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد. پاور بانک دارای ظرفیت اسمی 10000 میلی آمپر و نوع باطری آن لیتیوم پلیمری است.
این پاور بانک زیبا دو ورودی Micro USB و Type-C برای شارژ شدن و دو خروجی USB دارد. در واقع شما می توانید از طریق دو پورت متفاوت پاوربانک راشارژ کنید و همزمان نیز دو دستگاه را شارژدهی نمایید.

این پاور بانک دارای بدنه ای بسیار باریک با ضخامت تنها 15.5 میلیمتر است که به راحتی داخل دست قرار می گیرد. همچنین بدنه ی پاوربانک با داشتن خطوط مورب شکل در برابر اثر انگشت بسیار مقاوم است.

ورودی و خروجی

جریان و ولتاژ شارژ ورودی پاوربانک با پورت Micro USB یا Type-C برابر با DC 5V/2.4A و خروجی آن نیز برابر با DC 5V/2.4A است.


ظرفیت بالا

ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت تقاضای شارژ روزانه شما را برآورده می کند. این شارژر همراه می تواند گوشی هواوی Mate 30 را 1.8 مرتبه، آیفون 11 را 2 بار و گوشی شیاومی 9 را 2.4 مرتبه شارژ کند.


شارژ ایمن

داخل پاور بانک Mcdodo Hummingbird MC-7350 تراشه مک دودو به کار رفته است که این تراشه شارژ ایمنی را برای دستگاه شما فراهم می کند. تراشه هوشمند داخل پاوربانک از دستگاه شما در برابر افزایش ولتاژ بیش از حد، اتصال کوتاه، افزایش شارژ بیش از حد، افزایش جریان بیش از حد، افزایش دما بیش از حد و ریست شدن مراقبت می کند.


نمایشگر دیجیتالی

روی پاوربانک مک دودو یک نشانگر میازن شارژ با چهار عدد LED وجود دارد که می تواند میزان شارژ باقی مانده پاوربانک را طبق شکل زیر نشان دهد.


امکان حمل داخل هواپیما

یکی از ویژگی های این پاروبانک خوش دست و کاربردی قابلیت حمل آن به داخل هواپیما و استفاده در مسافرت به لحاظ داشتن استانداردهای لازم در این زمینه است.

برندمک دو دو (Mcdodo)
مدلMC-7350
  امتیاز کاربران به:

پاور بانک مک دودو Mcdodo 10000 mAh مدل MC-7350

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط