هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 13   آیفون 13   قاب آیفون 13   گارد ژله ای اکلیلی iPhone 13 طرح Karl Lagerfeld مدل Karl Head
گارد ژله ای اکلیلی iPhone 13 طرح Karl Lagerfeld مدل Karl Head

گارد ژله ای اکلیلی iPhone 13 طرح Karl Lagerfeld مدل Karl Head

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
​گارد ژله ای اکلیلی iPhone 13 طرح Karl Lagerfeld مدل Karl Head

این قاب محافظ شفاف اکلیلی (Karl Lagerfeld) که مدل Glitter شفاف اکلیلی طراحی (دارای لوگو و طرح Karl Head) سرِ کارل نام دارد از مواد سازگار با محیط زیست (TPU) و مواد شفاف کیفیت بالا و توسط فناوری پیشرفته پردازش شده است.

کاور (Karl Lagerfeld) شفاف اکلیلی مختص آیفون 13 ساخته شده از عناصر کلاسیک، مد و محافظ ترکیب شده. فواید این نوع چاپ این است که با لمس کردن این قاب احساس زیبا و عالی بودن قاب به شما دست می دهد.


گارد محافظ برای گوشی آیفون 13

سطح بیرونی این قاب دارای طرح های مقلقب برجسته ای می باشد که خواصی مانند ضد سایش، ضد لغزش ، ضد گرد و غبار و ضد اثر انگشت به همراه دارد. تمیز کردن این نوع قاب محافظ بسیار آسان است.

این قاب تمامی پشت و لبه های گوشی iPhone 13 را پوشش می دهد.

تمامی لبه های بالا پایین و اطراف قاب (سرِ کارل) بسته بوده و فقط محل پورت ها باز می باشد و در برابر ضربه ها محافظت بسیار فوق العاده ای از گوشی اپل iPhone 13 شما انجام می دهد.


خرید کاور شفاف اکلیلی iPhone 13

کاور شفاف اکلیلی (سرِ کارل) با انواع گلس و محافظ های صفحه نمایش سازگار بوده و با استفاده از این شارژر بی سیم می توانید به راحتی گوشی خود را بدون نیاز به کابل شارژ نمایید.

همچنین این با استفاده از این گارد به راحتی می توانید آیفون 13 خود را بصورت بی سیم شارژ نمایید چرا که هیچ گونه اختلالی در عملکرد شارژ بوجود نمی آورد.

شرکت لوازم جانبی CG Mobile با طرح طرح کارل لاگرفلدبرای ساخت این گارد شفاف اکلیلی از (دارای لوگو و طرح Karl Head) کارل لاگرفلد الهام گرفته است که زیبایی بسیار بالایی دارد.


قاب محافظ سری آیفون 13

با توجه به هندسه و طراحی زیبای گوشی آیفون 13 پایین و بالا این قاب محافظ بسته می باشد تا دسترسی بهتری به پورت های گوشی و محافظت بیشتر انجام شود.

گارد شفاف اکلیلی سرِ کارل (Karl Lagerfeld) دارای پوشش الیاف نرم بوده به طوری که بصورت کامل از شما آیفون 13 محبوب شما محافظت می کند.


مقاوم در برابر اثر انگشت و سازگار با محیط زیست

سطح قاب با پوشش مواد اکلیلی پوشانده شده است که به طور موثر در برابر اثر انگشت، عرق و لکه های چربی محافظت می کند.

این گارد شفاف اکلیلی (Karl Lagerfeld) از مواد ژله ای TPU شفاف ایمن و سازگار با محیط زیست انتخاب و ساخته شده است. کاملا غیر سمی، بی مزه، بی ضرر که جای نگرانی برای در دست گرفتن در دست کودک شما نیست.

لایه داخلی گارد ژله ای اکلیلی iPhone 13 طرح Karl Lagerfeld مدل Karl Head از جنس نرم شفاف ژله ای می باشد که محافظت از گوشی آیفون 13 شما را چندین برابر می کند.

بدنه این گارد Karl And Choupette از مواد تمام ژله ای TPU با کیفیت بالا می باشد.

پوشش و محافظت از پشت و لبه ها
دارای کلید های روان و برجسته
کیفیت ساخت بالا از برند CG Mobile
اطراف لبه های صفحه نمایش و دوربین برجسته تر از سایر نقاط می باشد
دسترسی راحت و آسان به پورت ها
جنس بدنه ژله ای و لایه اکلیلی براق
دارای طرح و لوگو Karl Head جلو کاور
دارای لایه براق و جذاب اکلیلی داخل کاور
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

گارد ژله ای اکلیلی iPhone 13 طرح Karl Lagerfeld مدل Karl Head

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط