جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 13   آیفون 13 مینی   محافظ لنز آیفون 13 مینی   محافظ لنز دوربین بوف مدل 3D Clear مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 Mini

محافظ لنز دوربین بوف مدل 3D Clear مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 Mini

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

محافظت از لنز دوربین اهمیت بالایی دارد چرا که در صورت آسیب دیدن شیشه روی لنز، کاربران برای تعمیر آن متحمل هزینه‌های گزافی خواهند شد. محافظ لنز 3d-clear دوربین شرکت بوف با طراحی باریک و سبک خود، نه تنها وزن نهایی گوشی را تغییری نمی‌دهد، بلکه به دلیل طراحی بسیار باریک و شفافیت قابل توجه، روی کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی نیز تاثیری نمی‌گذارد. بنابراین کیفیت تصاویر به خوبی حفظ خواهد شد. محافط لنز 3D Clear به صورت یک دست و پیوسته طراحی شده،یعنی لنز ها از یکدیگر جدا نیستند که این ویژگی باعث میشود تا فضای خالی بین لنز ها نیز محافظت شود. محافظ لنز بوف به صورتی طراحی شده که دور لنز با رنگ مشکی پوشیده میشود که دقیقا متناسب هست با طراحی های شرکت Apple زیراکه درهمه رنگ های گوشی های آیفون سری 13 نیز خود دوربین مشکی هست و بقیه فضا به رنگ خود گوشی هست که محافظ لنز بوف این زمینه و فضای خالی را به صورت بی رنگ یا Clear طراحی کرده که زیبایی گوشی را دو چندان میکند.و همچنین مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد وو چسب قوی در تولید آن به کار رفته که به این سادگی هامحافظ لنز جدا نمیشود و شکسته نمیشود.

برندبوف
مناسب برایApple iphone 13 Mini
  امتیاز کاربران به:

محافظ لنز دوربین بوف مدل 3D Clear مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 13 Mini

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط