جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری S21   گلکسی S21 الترا   کاور اسپیگن Tough Armor سامسونگ Galaxy S21 Ultra
کاور اسپیگن Tough Armor سامسونگ Galaxy S21 Ultra

کاور اسپیگن Tough Armor سامسونگ Galaxy S21 Ultra

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۲,۳۹۰,۰۰۰ تومان

کاور اسپیگن TOUGH ARMOR سامسونگ GALAXY S21 ULTRA
اسپیگن یکی از معروف‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید لوازم جانبی و قلب گوشی است. این شرکت آمریکایی معمولا محصولات خود را با ویژگی و طرح‌های متنوع روانه بازار می‌کند به همین دلیل کاربران بسیاری دارد.

اسپیگن آنقدر در کار خود موفق است که کمپانی‌های بزرگی نظیر سامسونگ و اپل از آن به عنوان شریک تجاری یاد می‌کنند. یکی از محصولاتی که این شرکت تولید می‌کند قاب گوشی است که انواع مختلفی دارد و هر کدام ویژگی خاص خود را دارند.

در ادامه به بررسی قاب tough armor اسپیگن مناسب گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra می‌پردازیم.

قاب گوشی اسپیگن مدل tough armor

شرکت اسپیگن قاب‌های مختلف و کاربردی با خواص متفاوتی تولید می‌کند که یکی از آن‌ها tough armor است این قاب بر خلاف قاب‌ها و آی فیس‌های دیگری ظاهر بسیار جذابی دارد و همین ویژگی سبب می‌شود تا کاربران نسبت به محصولات اسپیگن علاقه بیشتری داشته باشند.

این قاب محافظی دولایه pc محکم و TPU منعطف دارد که باعث می‌شود از گوشی شما به خوبی محافظت کند. علاوه بر آن، این قاب از فناوری Air cushion نیز استفاده می‌کند که باعث می‌شود شدت ضربات وارد شده به حداقل برسد و مقاومت آن چندین برابر شود. همچنین می‌توانید در حالت استند نیز از این قاب استفاده کنید.

اسپیگن برای این قاب دکمه‌های در نظر گرفته است که بر روی دکمه‌های تنظیم صدا و پاور قرار می‌گیرد که علاوه بر آنکه از آن‌ها محافظت می‌کند، کار با آن‌ها را ساده‌تر می‌کند.

این قاب سازگاری کامل با گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra دارد و می‌توانید آن را با گارانتی تضمین اصالت کالا از فروشگاه اسپیگن خریداری کنید.

مشخصات قاب گوشی برند اسپیگن tough armor
 عدم محدودیت در دسترسی به پورت‌ها
مقاوم در برابر ضربه و شوک
حفاظت از دوربین و کلیدها
دارای پایه نمایش به عنوان استند نگهدارنده
سازگاری با شارژهای بی سیم

برنداسپیگن Spigen
مناسب برایSamsung Galaxy S21 Ultra
سایر ویژگی‌هاعدم محدودیت در دسترسی به پورت‌ها مقاوم در برابر ضربه و شوک حفاظت از دوربین و کلیدها دارای پایه نمایش به عنوان استند نگهدارنده سازگاری با شارژهای بی سیم
گارانتیگارانتی اصالت فیزیکی کالا
  امتیاز کاربران به:

کاور اسپیگن Tough Armor سامسونگ Galaxy S21 Ultra

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط