جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری زد   گلکسی زد فولد 3   کیف کلاسوری نیلکین مدل QIN Leather Case مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Z Fold3 / W22 5G/Fold 3 5G

کیف کلاسوری نیلکین مدل QIN Leather Case مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Z Fold3 / W22 5G/Fold 3 5G

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

کیف چرمی سری نیلکین برای سامسونگ Samsung Galaxy A42 5G/M42 5G طراحی شده است. Nillkin Qin برای سری مدل های سامسونگ Galaxy Z Fold3 / W22 5G/Fold 3 5G با چرم مصنوعی فوق العاده ، احساس لذت استفاده از گوشی موبایل را دوچندان کرده است.این محصول دارای جایگاه مخصوص قلم میباشد تا شما بعد از استفاده از قلم نگران گم شدن آن و حمل آن نباشید و همچنین دارای محافظ لنز دوربین نیز میباشد .طراحی روکش چرم کلاسیک محافظتی همه جانبه را ارائه می دهد. نیلکین شین که به سبک نجیب و بارونی جدید موجود است دارای طراحی ظریف و ملایمی است. همچنین دارای سطحی ضد لغزش و ضد آلودگی است. کیف بسیار عالی و در عین حال ساده از چرم با کیفیت بالا با بافت ساده و همچنین سایر مواد سبک و نازک ساخته شده است که احساس بسیار عالی منتقل می کند. چرم با کیفیت بالا : روکش نرم ، ظریف ، ضد گرد و غبار و طراحی چرم براق از جمله ویژگی های منحصر به فرد نیلکین Qin است.شکاف داخلی سفارشی : شکاف داخلی باریک است و برای ذخیره کارت ها برای راحتی شما سفارشی شده است. جلد سخت پلاستیکی PC : جلد گالینگ ساخته شده از PC Plastic ، ایمن ، با دوام و محافظ همه جانبه ای برای تلفن هوشمند شما است. محافظت 360 درجه : این کیف به خوبی در اطراف تلفن هوشمند شما قرار می گیرد. پورت ها تمام دسترسی برای 100٪ راحتی و دسترسی به طور دقیق طراحی شده اند. برای اتصال به لوازم جانبی یا استفاده از هر یک از ویژگی های گوشی هوشمند نیازی به جدا کردن قاب نیست. طراحی فوق العاده نازک : طراحی فوق باریک خوب به نظر می رسد ، در عین حال محافظت مطلوبی را برای تلفن هوشمند شما فراهم می کند. نیازی نیست نگران افتادن و آسیب رسیدن به گوشی موبایل خود باشید چرا که نیلکین شین به خوبی از گوشی موبایل شما محافظت خواهد کرد. همانطور که در نام محصول مشخص است این کیف چرمی مناسب برای گوشی های موبایل سامسونگ Galaxy Z Fold3 / W22 5G/Fold 3 5G می باشد چرا که تمام سری مدل های گلکسی سامسونگ Galaxy Z Fold3 / W22 5G/Fold 3 5G اندازه یکسانی دارند.

برندنیلکین
مناسب برایGalaxy Z Fold3 / W22 5G/Fold 3 5G
  امتیاز کاربران به:

کیف کلاسوری نیلکین مدل QIN Leather Case مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Z Fold3 / W22 5G/Fold 3 5G

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط