هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   شارژر و کابل   شارژر   شارژر موبایل و تبلت   شارژر رومیزی یونیک مدل Surge Mini
شارژر رومیزی یونیک مدل Surge Mini

شارژر رومیزی یونیک مدل Surge Mini

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

شارژر رومیزی یونیک مدل Surge Mini

محصول جدید یونیک یک شارژر رومیزی است که مجهز به ویژگی‌های جذابی است که کاربران را مشتاق به خرید آن می‌کند در ادامه به بررسی شارژر رومیزی یونیک می‌پردازیم.

Surge Mini یک شارژر رومیزی با سرعت بالا و توان خروجی 100 وات است. این شارژر محصول جدید شرکت یونیک است و بسیار قدرتمند ظاهر شده است. این محصول مجهز به درگاه‌های USB-C و SmartIQ دوگانه است و می‌توان چهار دستگاه را به طور همزمان به آن متصل کرد و آن‌ها را با حداکثر توان شارژ کرد.
شارژر رو میزی Surge Mini مجهز به دو خروجی USB-C با توان خروجی بالا و پشتیبانی تا 100 وات برای پورت اول و 18 وات برای پورت دوم است. این درگاه‌ها از تکنولوژی کوالکوم نیز بهره می‌برند به همین دلیل می‌توان چهار دستگاه را به آن متصل کرد و نگران بوجود آمدن مشکلی نبود.

برخلاف شارژرهای موجود در بازار ، این شارژر در زمان استفاده طولانی مدت گرم نخواهد شد و همه چیز در حالت عادی خواهد ماند. یونیک برای طراحی و ظاهر آن هم بسیار خوب عمل کرده است و جنس بدنه آن به طوری است که اثر انگشت بر روی آن باقی نمی‌ماند و همواره سطح آن تمیز است.

در توضیحات این محصول آمده است که می‌توان آیفون را در عرض 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ نمود. همچنین در عرض 80 دقیقه می‌توان آیپد را تا 80 درصد شارژ کرد که این موارد همه نشان‌ دهنده قدرت بالای این شارژر است.
شارژر رومیزی یونیک مدل Surge Mini بسیار جمع و جور و سبک است به همین دلیل در مواقع ضروری و به هنگام سفر مشکلی در حمل آن‌ نخواهید داشت.

مشخصات فنی شارژر رومیزی یونیک surge Mini
طراحی زیبا و سبک
ضد اثر انگشت
ولتاژ ورودی 100-240 ولت
ولتاژ خروجی 100 ولت
دارای 4 درگاه خروجی از نوع USB-C و USB 3.0
دراای کابل همراه AC

برندیونیک
نوع رابط هابرند یونیک رنگ مشکی گارانتی گارانتی 12 ماهه تجارت پاسارگاد نوع رابط ها
سایر مشخصاتطراحی زیبا و سبک ضد اثر انگشت ولتاژ ورودی 100-240 ولت ولتاژ خروجی 100 ولت دارای 4 درگاه خروجی از نوع USB-C و USB 3.0 دراای کابل همراه AC
  امتیاز کاربران به:

شارژر رومیزی یونیک مدل Surge Mini

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط