جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   سایر لوازم جانبی   پایه نگهدارنده و هولدر   رینگ مگسیف اسپیگن Spigen OneTap MagSafe Metal Plate (MagFit)

رینگ مگسیف اسپیگن Spigen OneTap MagSafe Metal Plate (MagFit)

 ۱ نفر
 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۷۹۰,۰۰۰ تومان

Spigen OneTap MagSafe Metal Plate یک محصول کاربردی برای اضافه کردن قابلیت مگسیف به گوشی های اندرویدی و همچنین قاب های بدون جلفه مگ سیف می باشد . با نصب این حلقه مگنتی به پشت گوشی یا قاب می توانید از تمامی اکسسوری های جدید مانند انواع پاوربانک ها ، پایه های نگه دارنده دستی و خودرویی و کیف نگهداری کارت  که مختص گوشی های داری قابلیت مگسیف طراحی شده است استفاده نمایید.

رینگ مگنتی مگسیف اسپیگن MagSafe MagFit

احتمالا اگر تا به حال از شارژرهای وایرلس استفاده کرده باشید، متوجه شده اید که هنگامی که گوشی را بر روی شارژر وایرلس قرار می دهید، گوشی به شارژر اتصال محکمی ندارد و تنها بر روی شارژر وایرلس قرار گرفته و شارژ می شود. اما شارژر وایرلس هایی مانند شارژر وایرلس مگسیف اپل وجود دارند که خاصیت مغناطیسی دارند و آیفون های سری 12 به بعد به صورت ایمن به آن متصل می شوند. اما در اینجا یک مشکل وجود دارد و آن این است که اگر از کاور یا قاب محافظ استفاده شود، قدرت مغناطیس گوشی کم شده یا از بین می رود. اینجاست که “رینگ مگنتی مگسیف اسپیگن MagSafe MagFit” مشکل را حل می کند.



تبدیل قاب های معمولی یه یک قاب مگسیفی

کمپانی اسپیگن و برخی از برندهای تولید کننده قاب های محافظ برای حل این مشکل قاب ها را طراحی نموده اند که به حلقه مغناطیسی مگسیف مجهز هستند. قاب هایی مانند Ultra Hybrid Mag و Mag Armor. اما شاید برخی از کاربران قابی را دوست داشته باشند که به حلقه مگسیف مجهز نیست. در این صورت می توان با اتصال رینگ مگنتی مگسیف MagFit اسپیگن مشکل را حل نمود.



میدان مغناطیسی قدرتمند، اتصال کاملا محکم و ایمن
حلقه مگنتی مگسیف MagFit از متریال با کیفیت و مینیمال، نازک و زیبا طراحی شده است. این حلقه میدان مغناطیسی قدرتمندی دارد که کاملا ایمن به شارژر وابرلس یا هولدرهای مغناطیسی متصبل می شود و جای هیچ نگرانی ای از بایت سقوط گوشی وجود ندارد.



دارای کیت نصب آسان EZ Fit

رینگ مگنتی مگسیف اسپیگن MagSafe MagFit به همراه یک کیت نصب آسان عرضه شده است که به کمک این کیت می توانید حلقه مگنت را به میانه قاب متصل کنید. به کمک این ابزار نصب، رینگ مغناطیسی دقیق و محکم متصل خواهد شد.



سازگار با طیف گسترده ای از قاب ها
رینگ مگنتی مگسیف MagFit اسپیگن با اکثر قاب های TPU، ژله ای و معمولی سازگار است. در واقع باید گفت این حلفه با قاب هایی قسمت پشتی آن ها یکدست و صاف می باشد سازگار است. بنابراین توجه داشته باشید که رینگ با قاب های چرمی، سیلیکونی و پترن دار سازگار نخواهد بود.




رینگ مگنتی مگسیف اسپیگن مدل MagFit
مناسب برای استفاده برای اکثر گوشی های هوشمند
تبدیل قاب های معمولی یه یک قاب مگسیفی
سازگار با طیف گسترده ای از قاب ها
ایجاد میدان مغناطیسی قدرتمند
دارای ابزار نصب آسان


برنداسپیگن Spigen
  امتیاز کاربران به:

رینگ مگسیف اسپیگن Spigen OneTap MagSafe Metal Plate (MagFit)

۵ (۱ نفر)

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  علی
در تاریخ سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱

 پنج ستاره

لطفا موجود کنید و از طریق شماره همراه اطلاع رسانی کنید

  محصولات مرتبط