هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
شارژر بی سیم انرژیا مدل MagDisc Drive
شارژر بی سیم انرژیا مدل MagDisc Drive
شارژر بی سیم انرژیا مدل MagDisc Drive
شارژر بی سیم انرژیا مدل MagDisc Drive
شارژر بی سیم انرژیا مدل MagDisc Drive

شارژر بی سیم انرژیا مدل MagDisc Drive

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

شارژر بی سیم انرژیا مدل MagDisc Drive

Magdisc Drive نام یک شارژر وایرلس جدید ار برند انرجیا می باشد که با طراحی جدید و مطابق با قابلیت های مگ سیف شارژ گوشی های آیفون طراحی شده است . البته Magdisc Drive یک پکیج کامل شارژ برای داخلی خودرو می باشد و محدود به شارژ گوشی ها آیفون سری 12 به بعد نیست.

Magdisc Drive یک پک کامل برای شارژ گوشی بصورت بیسیم می باشد . درون پک این محصول یک عدد شارژر وایرلس با توان 15 وات با خاصیت اتصال مگنتی ، یک عدد شارژر فندکی با پشتیبانی از استاندارد کوالکام ،یک کابل شارژ ، دو عدد مبدل برای اتصال روی داشبورد و دریچه کولر و یک عدد حلقه مگنتی یونیورسال قرار دارد.

به این ترتیب این شارژر قابلیت نصب بر روی داشبورد ، بر روی شیشه خودرو و دریچه کولر را دارد و محدودیتی برای استفاده با هر شرایطی که دوست دارید و در خودرو شما راحت تر می باشد ندارید . البته از پایه داشبورد می توان برای استفاده در داخل منزل یا محل کار بعنوان یک نگهدارنده رو میزی هم استفاده کرد و بجای اتصال آن به فندکی خوردرو از شارژر دیواری استفاده کنید . شارژر دیواری همراه این پک قابلیت استفاده مجزا را نیز دارد می تواند گوشی ها و هر دیوایس دیگری را با توان 18 وات و با استاندارد کوالکام 3 شارژ کند . همراه با Magdisc Drive یک عدد حلقه مگنتی پشت چسب دار نیز ارائه شده است که می توانید آن را به پشت گوشی های اندرویدی و سری های قبل از آیفون 12 که مگ سیف ندارند وصل کنید به این ترتیب این حلقه مگنتی گوشی شما را بر روی پایه با خاصیت آهنربایی ثابت و محکم نگه می دارد و با قابلیت شارژ بیسیم مبتنی بر استاندارد Qi گوشی شما بصورت بیسیم شارژ می شود.

قابلیت چرخش 360 درجه گوشی از ویژگی های دیگر Magdisc Drive می باشد . همچنین این پایه بصورت هوشمند توان ورودی شارژ وایرلس گوشی شما را در بازه 5-15 وات تشخیص می دهد.

Magdisc Drive یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید برای شارژ راحت و نگهداری گوشی خود در فضای داخلی خودرو داشته باشید و بار دیگر از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا از برند انرجیا پیش از برند های دیگر لذت ببرید.

شارژر بیسیم با تکنولوژی magsafe
قابلیت شارژ بیسیم 5-15 واتی
قابلیت شارژ تمامی گوشی های با تکنولژی Qi
قابلیت نصب  بر روی داشبورد
قابلیت نصب بر روی شیشه
قابلیت نصب بروی دریچه کولر
قابلیت استفاده  بروی میز
دارای شارژر فندکی 18 واتی
دارای مگنت یونیور سال برای گوشی های اندرویدی

برندانرژیا
لوازم جانبی همراهپایه بادکش دار, حلقه مگنتی, شارژر فندکی, کابل USB-A به USB-C, مبدل اتصال به دریچه کولر
سازگار باiPhone 12 / Pro, iPhone 12 Mini, iPhone 12 Pro Max
قابلیت های ویژهپشتیبانی از شارژ بیسیم, پشتیبانی از مگ سیف
گارانتیگارانتی 12 ماهه تجارت
  امتیاز کاربران به:

شارژر بی سیم انرژیا مدل MagDisc Drive

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط