جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   ایرپاد   ایرپاد 3   کاور ایرپادز 3 برند یونیک مدل Uniq Nexo Airpods 2021

کاور ایرپادز 3 برند یونیک مدل Uniq Nexo Airpods 2021

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
کاور سیلیکونی ایرپادز 3 مدل 2021
برند یونیک مدل Nexo
رنگ بندی متنوع و زیبا
فوق العاده سبک و کاملا فیت
محافظت در برابر خط و خش و ضربه
مناسب فعالیت های ورزشی و پر تحرک
دارای دو عدد نگهدارنده ایرپاد مدل LOOP
ساخته شده از سلیکون با کیفیت عالی بدون مواد سمی و سرطانزا
دارای کارابین آلومینیومی برای حمل آسان و اتصال به کیف و کوله
پشتیبانی کامل از شارژ بیسیم و با سیم

کاور ایرپادز 3 برند یونیک مدل Uniq Nexo Airpods 2021

باز هم یونیک یک محصول جدید و خلاقانه را معرفی نموده اشت . Uniq Nexo نام محصول جدیدی است که برای افزایش کارایی و راحتی بیشتر استفاده از Apple Airpods 2021 یا همان نسل سوم ایرپاد های اپل تولید شده است . این کاور کیس زیبا در چهار رنگ متنوع از سیلیکون با کیفیت بالا و فاقد مواد سمی و سرطانزا تولید شده است . ( عموم محصولات سیلیکونی ارزان قیمت موجود در بازار از مواد سمی وسرطانزا تولید شده که به شدت سلامتی شما را تهدید میکند لطفا در زمان خرید محصولات سیلیکونی از خرید این نوع محصولات بی نام و نشان خودداری نمایید ). این کاور سیلیکونی به خوبی بر روی کیس ایرپاد 3 شما می نشیند و از آن دربرابر خط و خش و ضربه محافظت می کند .

لایه سیلیکونی بر روی یک لایه پلی کربنات سخت و محکم قرار دارد که از شل شدن و افتادن کاور در استفاده روز مره جلوگیری کرده و مقاومت بیشتری را به کاور می بخشد تا بتواند در برابر سقوط و ضربه های سخت تر هم از کیس ایرپاد 3 محافظت خوبی را به همراه داشته باشد .

یک کارابین آلومینیومی اتصال محکم و مناسبی را برای حمل آسان و ایمن فراهم می کند، که به راحتی بتوانید کیس را به کیف و کوله خود متصل نمایید . یکی از محصولات خلاقه دیگری که یونیک معرفی نموده و با استقبال زیادی همراه بوده است گیره های نگهدارنده ایرپاد مدل loop می باشد که از جنس سیلیکونی نرم می باشد و با نگهداری ایمن و راحت ایرپاد ها بر روی گوش در فعالیت های ورزشی و پرتحرک ، ایمنی آنها را به همراه دارد . مانع از سقوط ایرپاد ها و گم شدن و همچنین آسیب دیدن آنها می شود . به راحتی بر روی گوش قرار می گیرد و آنقدر سبک است که پس از مدتی استفاده متوجه حضور آنها نخواهید شد .

در بسته کاور ایرپادز 3 برند یونیک مدل Uniq Nexo Airpods 2021 دو عدد از این نگهدارنده های سیلیکونی یونیک مدل loop برای شما قرار داده شده است تا یک ست محافظتی کامل داشته باشید و در در عین حال از قابلیت های جدیدی که در استفاده آسانتر و ایمن تر برای ایرپاد های شما ایجاد شده است نهایت لذت را ببرید


برندیونیک
سازگار باAirPods Gen3 2021
طراحی مناسبآقایان و بانوان
نوع کاربریکاربری عمومی, ورزش
  امتیاز کاربران به:

کاور ایرپادز 3 برند یونیک مدل Uniq Nexo Airpods 2021

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط