جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 13   آیفون 13 مینی   قاب آیفون 13 مینی   قاب آیفون 13 مینی برند GEAR4 مدل Crystal Palace
قاب آیفون 13 مینی برند GEAR4 مدل Crystal Palace
قاب آیفون 13 مینی برند GEAR4 مدل Crystal Palace
قاب آیفون 13 مینی برند GEAR4 مدل Crystal Palace
قاب آیفون 13 مینی برند GEAR4 مدل Crystal Palace

قاب آیفون 13 مینی برند GEAR4 مدل Crystal Palace

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

کریستال پالاس بهترین انتحاب برای محافظت بی نقص از گوشی آیفون 13 مینی شماست ، این کیس با پوشش آنتی میکروبیال محافظت می شود
در قسمت پشت قاب از همان ماده ای استفاده شده که در ساخت شیشه های ضد گلوله استفاده می شود .
همچنین در لبه های بالا و پایین و اطراف توسط یک لایه محافظتی D3O پوشش داده شده است
تا از گوشی شما در برابر ضربات و سقوط تا ارتفاع 4 متر مطابق با آنچه در رویداد های ورزشی و شرایط سخت نظامی اتفاق می افتد بخوبی مراقبت کند
این حداکثر محافظت از گوشی شما توسط برترین برند انگلیسی GEAR4 با پیشرفته ترین تکنولوژی ضربه گیری D3O می باشد .

محافظت در برابر شدیدترین صدمات

در ساخت کاور کریستال پالاس از نوع خاصی PC (پلی کربنات) استفاده شده است . این همان ماده ای است که در ساخت شیشه های ضد گلوله استفاده می شود . محافظت از قسمت پشت گوشی به این سپر مقاوم سپرده شده است و لبه های ، گوشه ها و تمامی قسمت های حساس بامپر با D3O مقاوم سازی شده است . به این ترتیب کریستال پالاس می توانداز گوشی شما در برابر شدیدترین صدمات و سقوط تا ارتفاع 4 متری بخوبی محافظت کند و این در حالی است که کاور شما فوق العاده باریک ، سبک و درخشان است.

13 فوت معادل 4 متر محافظت در برابر سقوط

هر اتفاقی پیش بیاید نگران نباشید ، این کاور از گوشی شما توسط یک لایه محافظتی D3O تا سقوط از ارتفاع 4 متری محافظت می کند. این همان ماده ای است که توسط ورزشکاران حرفه ای و نظامی ها در سخت ترین شرایط مورد استفاده قرار می گیرد. این محافظ کلیدی ما برای گوشی شماست.

فوق العاده سبک و باریک

لازم نیست یک کاور حجیم وبزرگ برای محافظت از گوشی خود استفاده کنید ، این کاور سبک باریک و شفاف را براحتی در جیب خود قرار دهید.GEAR4 در ساخت این کیس از موادی مانند TPU (ترموپلاستیک پلی اورتان) و PC( پلی کربنات) سخت و محکم و لایه محافظتی از D3O استفاده نموده است. تا با سبک ترین مواد بیشترین محافظت را ایجاد کند.

پوشش آنتی میکروبیال RepelFlex

هاوانا دارای یک لایه پوششی RepelFlex Coating می باشد . این سپر محافظتی از کاور شما در برابر عوامل میکروبی و باکتری ها و میکرو ارگانیسم های زنده محافظت نموده و مانع از رشد و تکثیر آنها بر روی کیس و درز ها می گردد.

تماس با سطحی نرم

این قاب دارای یک جلد نرم است که در دست شما بسیار عالی به نظر می رسد. سطح جذاب و بافتی آن باعث می شود یک چسبندگی مطمئن ایجاد شود. تکنولوژی و قدرت برای ایمن و سالم نگه داشتن تلفن هوشمند شما ترکیب شده است.

سازگاری کامل با شارژ بیسیم

هاوانا کاملا با شارژر های بیسیم سازگار است . بنابراین می توانید گوشی خود را همراه با کاور بر روی انواع شارژر های بیسیم قرار دهید تا بسرعت شارژ شود.

سازگاری کامل با شبکه 5G

دنیای امروز به سرعت در حال حرکت است . هاوانا کاملا با شبکه 5G هماهنگ و سازگار است . این کاور هیچ محدودیتی برای دریافت سیگنال های سریع و با کیفیت ایجاد نمی کند.


برندگیرفور
سازگار باApple iPhone 13 mini
سایر ویژگی هاانعطاف پذیر, پشتیبانی از شارژ بیسیم, دارای استاندارد های نظامی در برابر سقوط, دسترسی آسان به درگاه ها, عدم تغییر رنگ و زرد شدن, لبه های برجسته برای محافظت از صفحه نمایش, لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین, مقاوم در برابر ضربه
  امتیاز کاربران به:

قاب آیفون 13 مینی برند GEAR4 مدل Crystal Palace

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط