جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 7 - 8 - SE   قاب اسپیگن آیفون Spigen Neo Hybrid Case مناسب برای Apple iPhone 7/8/SE2/SE3

قاب اسپیگن آیفون Spigen Neo Hybrid Case مناسب برای Apple iPhone 7/8/SE2/SE3

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

“قاب اسپیگن آیفون Spigen Neo Hybrid Case iPhone Case از جنس TUP می باشد که علاوه بر مقاومت بالایی که دارد، از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار است. قاب محافظ Neo Hybrid اسپیگن تمامی سطح گوشی را نظیر قسمت پشتی، لبه بالایی و … پوشش می دهد که باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به گوشی می شود.

دارای استانداردهای نظامی و تکنولوژی ایرکوشن

به مانند اکثر قاب های اسپیگن، قاب Neo Hybrid نیز دارای استانداردهای نظامی می باشد؛ بدین ترتیب که این قاب مراحل تست سقوط از ارتفاع های مختلف را با موفقیت گذارنده و می توان برای محافظت از گوشی به آن اعتماد کامل داشت.

فناوری ایرکوشن از چند ایربگ تشکیل شده است که در چهار گوشه قاب قرار دارند و عملکردی مشابه کیسه های هوا خودرو خواهند داشت. بنابراین زمانی که به گوشی ضربه وارد شود و یا از ارتفاع سقوط کند، فشار ناشی از ضربه و سقوط به کمک این ایربگ ها تا حدود زیادی دفع خواهد شد تا این فشار به گوشی وارد نشود.

محافظت از لنز دوربین و صفحه نمایش در برابر خط و خش

“قاب اسپیگن آیفون Spigen Neo Hybrid Case iPhone همچنین دارای لبه های برجسته ای می باشد که از دوربین گوشی محافظت می کنند. لبه های برجسته ی Neo Hybrid همچنین از آسیب رسیدن به صفحه نمایش گوشی نیز جلوگیری می کنند. قاب محافظ اسپیگن همچنین ضد خط و خش می باشد که با استفاده از آن گوشی شما در برابر خط و خش مقاوم است. طراحی زیبا و چشم نواز، یکی دیگر از ویژگی های این قاب می باشد که سبب رضایت بیشتر خریداران شده است.

قاب اسپیگن مدل Neo Hybrid
لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین و صفحه نمایش در برابر خط و خش
لبه های نرم و منعطف از TPU برای محافظت کامل گوشی در برابر سقوط و ضربه
دارای بامپر اضافه برای محافظت بیشتر از لبه ها و نقاط حساس به ضربه
عدم لغزش در دست و عدم جذب اثر انگشت
ساختار دو لایه PC و TPU

برنداسپیگن
مناسب برایApple iPhone 7
سایر ویژگی هابرخورداری از مقاومت بالا در برابر ضربات انعطاف پذیری بالا ضد خط و خش پوشش تمامی سطح گوشی محافظت از دوربین برخورداری از لبه های برجسته طراحی زیبا و چشم نواز جنس: TUP
گارانتیگارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  امتیاز کاربران به:

قاب اسپیگن آیفون Spigen Neo Hybrid Case مناسب برای Apple iPhone 7/8/SE2/SE3

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط