جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   بلندگو و اسپیکر   اسپیکر بلوتوث لنوو Lenovo TS32 Thinkplus Bluetooth Speaker
اسپیکر بلوتوث لنوو Lenovo TS32 Thinkplus Bluetooth Speaker
اسپیکر بلوتوث لنوو Lenovo TS32 Thinkplus Bluetooth Speaker
اسپیکر بلوتوث لنوو Lenovo TS32 Thinkplus Bluetooth Speaker
اسپیکر بلوتوث لنوو Lenovo TS32 Thinkplus Bluetooth Speaker

اسپیکر بلوتوث لنوو Lenovo TS32 Thinkplus Bluetooth Speaker

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

اسپیکر بلوتوثی لنوو مدل Lenovo Thinkplus Wireless Bluetooth Speaker TS32

ما قبلاً عادت کرده ایم در مورد محصولات Lenovo در زمینه صدا صحبت کنیم که دارای قیمت پایین هستند ، به عنوان مثال ، هدفون های بی سیم واقعی Lenovo PD1. امروز ما به کالایی که پیدا کرده ایم و از نظر ارزش نسبت به آن بسیار جالب توجه هستیم برمی گردیم. آیا می توانید با 10 یورو یک اسپیکر بلوتوث عالی داشته باشید؟ Lenovo می گوید بله و Lenovo TS32 را روی میز می گذارد. اگر شما نیز این مدل را در فروشگاه هایی مانند Aliexpress یا Gearbest مشاهده کرده اید و شما را کنجکاو می کند ، به خواندن ادامه دهید زیرا در زیر ما همه چیز را که باید در مورد آن بدانید توضیح می دهیم.

اسپیکر بلوتوث لنوو مدل TS32 یک نوار صدا/بلندگو است که از طریق بلوتوث یا کابل کار می کند. شما نمی توانید انتظار قدرت بالا یا کیفیت ممتاز را داشته باشید اما این یک وسیله جانبی اضافی خوب برای حداکثر کردن امکانات تلویزیون شما یا استفاده از آن به عنوان بلندگو است.

با وارد شدن کامل به طرح آن ، یک رنگ مشکی واحد پیدا می کنیم. ابعاد این اسپیکر بلوتوث لنوو 38.50*5.50*6.50  سانتی متر و وزن آن 780 گرم است. این دستگاه از جنس پلاستیک است و دارای چرخ بالایی برای کنترل صدا است. Lenovo Thinkplus TS32 دارای بلندگوهای دوگانه است که از بیرون با رنگ آبی روشن دیده می شوند. 

اسپیکر بلوتوث لنوو مدل  TS32 دارای مزیت است و این است که می توان آن را هم توسط بلوتوث و هم از طریق کابل استفاده کرد. این دستگاه با انواع دستگاه هایی که با 3.5 میلی متر کار می کنند یا با اتصال بی سیم گفته می شوند ، سازگار است ، مانند تلویزیون هوشمند ، تلفن های هوشمند ، رایانه لوحی ، لپ تاپ و ... اگر از طریق کابل باشد ، در حالی که اگر این کار را از طریق بلوتوث انجام می دهیم مانند اتصال هر نوع دستگاه دیگری است ، باید آن را در لیست دستگاه ها جستجو کرده و پیوند دهیم. پس از اتصال ، به طور خودکار باقی می ماند و لازم نیست بار دیگر که می خواهیم از آن استفاده کنیم ، این روند را دوباره تکرار کنیم. Lenovo Thinkplus T532 به لطف بلندگوهای دو کاناله خود با فناوری DSP صدای استریو را منتشر می کند. دارای یک ساب ووفر کوچک است که بدون این که به عنوان داروی نجات دهنده باشد ، بهبود کمی در باس به ما می دهد. پاسخ فرکانسی آن 80HZ 18KHZ و قدرت خروجی آن 6 وات است. همانطور که مشاهده می کنید ، یک heinhtfthe.models.that بسیار فراتر از 400 وات نیست.

ابعادی که این اسپیکر بلوتوثی لنوو مدل TS32 دارد، به آسانی می شود داخل کیف جا داد. البته به دلیل زیبایی و شکل کشیده، معتقدیم که یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده از این محصول، در جلوی میز تلوزیون است، به عنوان ساند بار. این بلندگوی بلوتوث Lenovo دارای دو کانال مستقل با دیافراگم های خاص خود است، که اطمینان حاصل می کند یک تجربه استریو کاملاً خوب انجام شده است.

سایر ویژگی ها 

به طور گسترده ای با تمام دستگاه های BT سازگار است.
پشتیبانی از اتصال کابل کمکی 3.5 میلی متری. بسیار مناسب برای اتصال به رایانه رومیزی برای لذت بردن از موسیقی و بازی.
بلندگوهای دو کاناله و دوگانه ، همراه با فناوری DSP ، صدای استریو و صدای بلند را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد از ساب ووفر لذت ببرید.
دستگیره بالای اسپیکر به گونه ای طراحی شده است که به راحتی صدا را تنظیم می کند.
سر نر کمکی 3.5 میلی متری ، نیازی به درایور دیگر نیست. دارای کابل USB ، استفاده از آن آسان است.
با طراحی جمع و جور مینی نوار صدا ، فضای زیادی را روی میز اشغال نمی کند.

برندلنوو
رنگمشکی
ابعاد33 * 8 * 5 سانتی متر
جنس بدنهABS
اتصالبی سیم
ورژن بلوتوث5
تعداد بلندگوها2 عدد
فرکانس80HZ-18KHZ
وزن500 گرم
  امتیاز کاربران به:

اسپیکر بلوتوث لنوو Lenovo TS32 Thinkplus Bluetooth Speaker

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط