جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   سایر کابل ها   چند راهی برق   چندراهی برق و شارژر الدنیو LDNIO USB Power Adapter Charger SE4432
چندراهی برق و شارژر الدنیو LDNIO USB Power Adapter Charger SE4432
چندراهی برق و شارژر الدنیو LDNIO USB Power Adapter Charger SE4432
چندراهی برق و شارژر الدنیو LDNIO USB Power Adapter Charger SE4432
چندراهی برق و شارژر الدنیو LDNIO USB Power Adapter Charger SE4432

چندراهی برق و شارژر الدنیو LDNIO USB Power Adapter Charger SE4432

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

چند راهی برق و شارژر الدنیو LDNIO USB Power Adapter Charger SE4432

الدنیو از شرکت های معروف و خوشنام تولید لوازم جانبی است که به صورت تخصصی بر تولید چند راهی ها و آداپتور های شارژ سریع تمرکز کرده است. آداپتور ها و هاب هایی خاص، خلاقانه و کاربر پسند برای این که نیاز های متنوع کاربران را در جهت تامین پریز های برق و شارژ دستگاه تامین کند.

چند راهی برق و هاب شارژر الدنیو LDNIO USB Power Adapter Charger SE4432، دارای 4 پورت یو اس بی بوده که جریان برق مستقیم مناسب برای شارژ گجت های الکتریکی مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها، دوربین و … مهیا میسازد، همچنین 4 عدد درگاه برق شهری برای مصرف دستگاه هایی که به برق AC نیاز دارند در این هاب طراحی شده است.

طراحی مناسب برای مصارف خانگی و دفتر کار


با افزایش تعداد لوازم برقی موجود در خانه کنار همدیگر، یک پریز برق پاسخگوی نیاز ما نخواهد بود و به چند راهی ها برای تامین پریز های اضافی تر داریم. با استفاده از چند راهی برق و هاب شارژر الدنیو LDNIO USB Power Adapter Charger SE4432، میتوان یک پریز برق را به 4 عدد پریز برق شهری و 4 عدد پورت یو اس بی برای شارژ گجت های مختلف مانند گوشی های همراه، هندزفری های بی سیم، ساعت هوشمند و …  تبدیل کرد.

طول دو متری کابل این چند راهی در کنار امکان شارژ دستگاه ها و چند راهی پریز برق این کابل را برای استفاده در خانه، میز کار و دفتر کار مناسب ساخته است. الدنیو در طراحی همه لوازم خود دقت زیادی به ظاهر آن میکند. این چند راهی نیز مانند لوازم دیگر بسیار مدرن و شیک طراحی شده و جلوه زیبایی را به محیط میدهد. ابعاد آن 41×52×290 میلی‌متر با وزن 350 گرم است که فضای زیادی را در خانه نمی گیرد. برای قطع جریان برق انشعاب ها و یو اس بی ها کلیدی قرار داده شده است تا کاربران بتوانند در مواقع که به برق نیاز ندارند، با یک کلید همه اتصالات را از برق قطع کنند.

دقت بالا در طراحی


 الدنیو که به طور تخصصی از تولید کننده های چند راهیی ها و آداپتور هاست با دقت در جزییات طراحی محصول های خود همراه در تلاش است که محصولی کامل را به بازار عرضه کند از موارد مهمی که در چند راهی SE4432 رعایت شده میتوان به پد های پلاستیک نرم زیرین اشاره کرد که از لغزش چند راهی روی زمین جلوگیری کرده و از قسمت زیرین آن محافظت میکند.

توان الکتریکی بالا

چند راهی برق و هاب شارژ یو اس بی الدنیو SE4432، چهار ورودی دارد که که حداکثر جریان 10 آمپر را از خود عبور میدهند. چند راهی در مجموع توان انتقال 2500 وات را دارد که ولتاژی مناسب و بدون اختلال را برای همه سه خروجی خود تامین کند. این سه راهی به گونه ای طراحی شده که گرمای ایجاد شده را کاملا به محیط بیرون هدایت کند تا از ایجاد گرمای بیش از حد به دلیل توان بالای انتقال انرژی الکتریکی جلوگیری کرده و از رخ دادن خطر های احتمالی مانند آتش سوزی پیشگیری کند.

شارژ هوشمند


هاب شارژر الدنیو SE4432 اتوماتیک نوع دستگاه متصل شده به پورت یو اس بی را شناسایی میکند و جریان خروجی را متناسب با میزان مورد نیاز دستگاه تنظیم میکند به صورت موثر با نهایت میزان سرعت ممکن دستگاه متصل را شارژ کند. این هاب، تکمیل شدن ظرفیت باتری را تشخیص میدهد و با قطع اتوماتیک جریان از اضافی شارژ شدن آن جلوگیری میکند.

برندالدینو
ولتاژ250V
ابعاد290x52x41mm
پورت هاx4 سوکت برق 4X یو اس بی
توان2500W
خروجی USB5V/3.4 A(Auto max ) 17W
  امتیاز کاربران به:

چندراهی برق و شارژر الدنیو LDNIO USB Power Adapter Charger SE4432

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط