جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری S21   گلکسی S21 الترا   قاب جی تک سامسونگ G-Tech Hybrid Armor Case Samsung Galaxy S21 Ultra
قاب جی تک سامسونگ G-Tech Hybrid Armor Case Samsung Galaxy S21 Ultra
قاب جی تک سامسونگ G-Tech Hybrid Armor Case Samsung Galaxy S21 Ultra
قاب جی تک سامسونگ G-Tech Hybrid Armor Case Samsung Galaxy S21 Ultra
قاب جی تک سامسونگ G-Tech Hybrid Armor Case Samsung Galaxy S21 Ultra

قاب جی تک سامسونگ G-Tech Hybrid Armor Case Samsung Galaxy S21 Ultra

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

قاب جی تک مدل HYBRID ARMOR برای SAMSUNG GALAXY S21 ULTRA

زمانی که یک قاب برای گوشی خود تهیه می کنید هدف اول باید محافظت بیشتر از گوشی باشد. در واقع یک قاب محافظ را به منظور این که از گوشی به شکل ایمن تری محافظت شود، تهیه می کنیم. این محافظت شامل دو بخش محافظت در برابر خط و خش و محافظت در برابر ضربه و سقوط می باشد. هرچقدر که قاب گوشی ضخیم تر و محکم تر باشد و از مواد اولیه محکم تری ساخته شده باشد، می تواند از گوشی به شکل بهتری نیز محافظت کند. اما ایرادی که در این حالت وجود دارد، افزایش وزن و ابعاد گوشی بعد از قرار گرفتن در قاب خواهد بود. بنابراین بهتر است قابی را انتخاب کنیم که در عین ظرافت و سبک بودن بتواند یک محافظت خوب و کامل از گوشی ما به همراه داشته باشد؛ ابعاد اصلی گوشی را تغییر ندهد و به وزن آن نیز به شکل محسوسی اضافه نشود. قاب جی تک سامسونگ (G-Tech Hybrid Armor Case Samsung Galaxy S21 Ultra) یک انتخاب ایده آل با این ویژگی ها می باشد.

طراحی و ظاهر قاب G-Tech Hybrid Armor Samsung Galaxy S21 Ultra

برای گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra قاب Hybrid Armor برند G-Tech می تواند یک انتخاب ایده آل باشد؛ چرا که به خوبی از نقاط حساس گوشی به بهترین شکل ممکن محافظت می کند و در عین حال سبک و باریک است.

این قاب زیبا از ساختاری دوگانه تشکیل شده است. قاب پشتی آن از اکرلیک شفاف و کریستالی ساخته شده که به خوبی ظاهر و رنگ اصلی گوشی را نشان می دهد. این لایه از ایجاد خط و خش بر روی گوشی محافظت می کند و مانع از کثیفی و ایجاد لکه بر روی بدنه پشتی می گردد. همچنین این قسمت سخت و محکم است و در برابر تغییر رنگ مقاومت بسیاری زیادی خواهد داشت.

اما در قسمت بامپر گوشی، با توجه به حساسیت این قسمت در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع که ممکن است متحمل آسیب بیشتری شود، از یک لایه TPU با بافت اسفنجی استفاد شده است. این لایه TPU انعطاف پذیر است تا هنگام وارد شدن ضربه به گوشی، فشار ناشی از ضربه دفع شود.

سبک و باریک، بدون افزایش ضخامت و وزن

جیتک موفق شده یک قاب میان رده با کیفیت خوب و ویژگی های متمایزی را عرضه نماید که با یک طراحی خنثی و در حالی که کمترین تغییرات را در ابعاد و وزن گوشی ایجاد می کند، یک محافظت کامل از گوشی به همراه داشته باشد.

قاب جی تک G-Tech Hybrid Armor Samsung Galaxy S21 Ultra، دارای استانداردهای نظامی

تیم جی تک در طراحی قاب Hybrid Armor از مهندسی ویژه ای استفاده نموده است تا بتواند با کمترین ضخامت و کمترین ماده بکار رفته در ساخت قاب، یک محافظت کامل مطابق با استاندارد های نظامی برای گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra ایجاد نماید.

لازم به ذکر است که استاندارد نظامی برای یک قاب یعنی موفقیت در آزمون محافظت از گوشی بعد از 26 بار سقوط از ارتفاع 6 فوتی که تقریبا معادل 180 سانتی متر می باشد.

تکنولوژی ایرکوشن

قاب جی تک سامسونگ (G-Tech Hybrid Armor Case Samsung Galaxy S21 Ultra) مجهز به تکنولوژی ایرکوشن می باشد. این ایربگ ها در گوشه های کیس مانند کیسه های هوا عمل می کنند و هنگام سقوط و ضربه به گوشی مانع از انتقال فشار ضربه به گوشی می شوند. بدین ترتیب فشار ضربه وارده به گوشی تا حد بسیار زیادی کاسته می شود.

محافظت از صفحه نمایش و لنزهای دوربین

گوشی های جدید مجهز به چند لنز دوربین شده اند و قسمتی از پشت قاب گوشی به پنل دوربین اختصاص یافته است. لبه های برجسته دوربین ها به شدت مستعد آسیب و ایجاد خط و خش می باشد. در این مدل لبه های برجسته در اطراف لنز دوربین مانع از برخورد لنز ها با سطوح شده و از ایجاد خط و خش بر روی آن جلوگیری می نماید .

توجه داشته باشید که یک سلفون نازک بر روی قاب آکبند کشیده شده است تا از ایجاد خط و خش بر روی لایه کریستالی پشت قاب در بسته بندی و هنگام حمل تا مقصد، جلوگیری نماید. این سلفون را از روی قاب جدا کنید و از ظاهر کریستالی و شفاف آن لذت ببرید. همچنین می توانید این قاب را از گوشی جدا نموده و با آب شستشو و مجدد بر روی گوشی خود استفاده نمایید.
 

برندجیتک
رنگمشکی
مناسب برایGalaxy S21 Ultra
قابلیت های ویژهانعطاف پذیر, پشتیبانی از مگ سیف, دارای استاندارد های نظامی در برابر سقوط, دسترسی آسان به درگاه ها, سبک و باریک, عدم تغییر رنگ و زرد شدن, لبه های برجسته برای محافظت از صفحه نمایش, لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین, مقاوم در برابر ضربه
  امتیاز کاربران به:

قاب جی تک سامسونگ G-Tech Hybrid Armor Case Samsung Galaxy S21 Ultra

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط