هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   شارژر و کابل   سایر کابل ها   پایه نگهدارنده و هولدر   استند لپ تاپ راک ROCK Laptop Riser Stand RPH0972
استند لپ تاپ راک ROCK Laptop Riser Stand RPH0972
استند لپ تاپ راک ROCK Laptop Riser Stand RPH0972
استند لپ تاپ راک ROCK Laptop Riser Stand RPH0972
استند لپ تاپ راک ROCK Laptop Riser Stand RPH0972

استند لپ تاپ راک ROCK Laptop Riser Stand RPH0972

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

پایه نگهدارنده لپ تاپ راک Rock Laptop Riser Stand RPH0972

فن لپ تاپ ها یکی از نقاط حساس و مهم آن‌هاست که معمولا هم پایین بدنه و نزدیک به محل تماس با سطح زمین است. با اینکه خود لپ تاپ‌ها به واسطه پایه معمولا اندکی از زمین فاصله دارند ولی باز هم هنگام پردازش‌های سنگین داغ می‌کنند. برای اینکه چنین اتفاقی نیفتد باید بین فن و زمین فاصله وجود داشته باشد تا جریان هوا به خوبی صورت گرفته و CPU را خنک کند. کمپانی راک با تولید استند لپ تاپ Rock Laptop Riser Stand RPH0972 راهکاری ساده برای حل این مشکل ایجاد کرده است.

کاربرد اصلی استند Rock Laptop Riser Stand RPH0972 برای تنظیم ارتفاع لپ تاپ در حین کار می باشد که به شما اجازه می دهد لپ تاپ خود را در بهترین زاویه ممکن قرار دهید. بدنه ی این استند از ترکیب سیلیکون و آلومینیوم ساخته شده است. این استند از سه بخش تشکیل شده است. بخش پایینی که بعنوان پایه طراحی شده است و بسیار محکم و مقاوم است. بخش دوم قسمت بالایی می باشد که می توانید لپ تاپ را روی آن قرار دهید. بخش سوم که همان جزء اصلی این استند است، متصل کننده ی دو بخش بالا و پایینی به یکدیگر است.

 ابعاد کلی این استند 250×270 میلی متر است. ، این یعنی استند Rock Laptop Riser Stand RPH0972 قابلیت استفاده برای لپ تاپ هایی تا 17 اینچ را دارد. در قسمت بالایی که لپ تاپ روی آن قرار می گیرد دو قسمت سیلیکونی طراحی شده است که لپ تاپ حتی در حالت 90 درجه نیز از استند نلغزد. همچنین در قسمت جلویی دو بخش فلزی برای هرچه بهتر نگه داشتن لپ تاپ روی استند تعبیه شده است که خیال شما را از جای لپ تاپتان راحت می کند. همچنین در قسمت وسط این پنل، حفره هایی ایجاد شده که هوای خارج شده از فن لپ تاپ، به راحتی خارج شود.

پایه های قابل تنظیم این استند از نکات اصلی و ارزشمند آن است. Rock RPH0972 دارای دو پایه قدرتمند است که می تواند لپ تاپ شما را در زاویه ای بین 0 تا 90 درجه نگه دارد. اگر لپ تاپ شما جزو نوت بوک های سنگین به حساب می آید؛ نگران نباشید! این استند توانایی تحمل وزن تا 20 کیلوگرم را دارد.

راک در قسمت پایه ی پایینی نیز بخش های سیلیکونی طراحی کرده تا این استند حتی در زمان تایپ سریع، لرزشی نداشته باشد. شاید در نگاه اول با خود بگویید که لپ تاپ و قابل حمل بودنش اجازه ی استفاده در هر جایی را به شما می دهد، اما کافیست به لحظاتی فکر کنید که در حال کار طولانی با لپ تاپ کمر، گردن یا پای شما دچار آسیب و درد شده است. شاید شما هم خواستید تا محیط کار خود را استاندارد کنید و از کار لذت ببرید.

برندراک
جنسآلیاژ آلومینیوم + سیلیکون
ابعاد11×250×270 میلی متر
وزن1095 گرم
سایر ویژگی هاقابلیت تنظیم ارتفاع | وجود حفره در وسط استند برای سیستم کولینگ بهتر
  امتیاز کاربران به:

استند لپ تاپ راک ROCK Laptop Riser Stand RPH0972

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط