هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری زد   کاور چرمی شرکتی سامسونگ مدل Leather Cover EF-VF916 Galaxy Z Fold 2 5G
کاور چرمی شرکتی سامسونگ مدل Leather Cover EF-VF916 Galaxy Z Fold 2 5G
کاور چرمی شرکتی سامسونگ مدل Leather Cover EF-VF916 Galaxy Z Fold 2 5G
کاور چرمی شرکتی سامسونگ مدل Leather Cover EF-VF916 Galaxy Z Fold 2 5G
کاور چرمی شرکتی سامسونگ مدل Leather Cover EF-VF916 Galaxy Z Fold 2 5G

کاور چرمی شرکتی سامسونگ مدل Leather Cover EF-VF916 Galaxy Z Fold 2 5G

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

قاب چرم اورجینال گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Z Fold 2 5G

یک قاب کلاسیک و شیک و در عین حال ساده با کارایی بالا. پوشش چرمی و یکدست این کاور اولین چیزی است که توجه شما را جلب می‌کند. این قاب قطعا یک انتخاب عالی برای افراد خاص پسند و طرفداران کارهای لوکس است. کمپانی سامسونگ علاوه بر عرضه گوشی‌های پرچم‌دار و خاص، طراحی و ساخت قاب‌ و کاوری با کیفیت عالی و اورجینال را فراموش نکرده است. با خرید کاور چرم اورجینال گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Z Fold 2 5G ، نه تنها از گوشی با ارزش خود مراقبت کنید، بلکه از استایل و کاربرد منحصر به فرد آن هم بهره‌ مند شوید.

ویژگی‌های قاب چرم اورجینال گلکسی زد فولد ۲ ۵ جی

رویه کاور چرم اورجینال گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Z Fold 2 5G از چرم اصل است تا زیبایی و جذابیت گوشی شما را به خوبی نشان دهد. با دقت بالایی پرداخته شده و پولیش خورده است و این را از ظاهر آن به خوبی متوجه می‌شوید. سطح نرمی دارد و با در دست گرفتن آن حس خوشایندی خواهید داشت. خوش دست است. از دست لیر نمی‌خورد و بهترین ایمنی را با کمترین حجم برای گوشی شما ایجاد می‌کند.
طراحی این قاب اورجینال گوشی سامسونگ گلکسی Z fold 2 به گونه‌ای است که ضخامت کم گوشی شما را به خوبی نشان می‌دهد. سطح نرم چرمی آن حجم گوشی را زیاد نمی‌کند. خیلی راحت می‌توانید گوشی را در دست بگیرید و از آن استفاده کنید.
قاب چرم باکیفیت گوشی زد فولد 2 5 جی دارای چند رنگ جذاب و خاص مانند قهوه‌ای و مشکی است. این تنوع به شما اجازه می‌دهد رنگی مطابق سلیقه‌ی خود انتخاب کنید و استایل شخصی خودتان را بسازید.
از هر نظر مقاوم و باکیفیت است. چه از نظر ثبات رنگ و چه از نظر لب‌پریدگی‌ها مقاومت بالایی دارد. به راحتی و با اطمینان کامل از این قاب استفاده می‌کنید.
تمام پورت‌ها، اسپیکر، میکروفن، دکمه‌ها و دوربین گوشی در دسترس شما قرار دارند و بدون مشکل می‌توانید از آن استفاده کنید. خیلی راحت و بدون دردسر به تمام امکانات گوشی دسترسی دارید.
داخل قاب پوشش نرمی دارد که محافظت بیشتری از بدنه گوشی به همراه دارد و جلوی خط و خش افتادن روی آن را می‌گیرد.
کاور چرم اصلی Galaxy Z Fold 2 5G ضخامت کمی دارد. بنابراین گوشی را حجیم و بزرگ جلوه نمی‌دهد و ظرافت و زیبایی آن را به خوبی حفظ می‌کند. البته این ضخامت کم کارایی آن را ضعیف نمی‌کند و محافظت خوبی هم دارد.
در پشت قاب هم محل لنز دوربین به درستی برش خورده است، علاوه بر آن دارای محافظت ویژه‌ای هم برای لنز است تا دچار مشکلی نشود.

خرید کاور چرم اصل سامسونگ Galaxy Z Fold 2 5G

چرم اصل این تضمین را به شما می‌دهد که به مرور زمان دچار تغییر رنگ، ترک خوردن و پوسته شدن نخواهد شد. البته ممکن است به مرور زمان کمی تغییر بافت روی آن مشاهده کنید که از ویژگی‌های ذاتی چرم است. این قاب به خوبی از گوشی شما در برابر ضربه یا افتادن محافظت می‌کند. حس خیلی خوبی در دست دارد و رنگ‌های جذاب آن با هر سلیقه‌ای جور می‌شود.

بهترین قیمت کاور چرم اورجینال گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Z Fold 2 5G هم با توجه به کیفیت بالا و ویژگی‌های جالب توجهی که دارد در سطح مناسبی قرار دارد و اگر واقعا به دنبال یک قاب بادوام و خوش‌ساخت و خوش‌دست هستید این قاب گزینه‌ای ایده‌آل است. همین حالا سفارش دهید و از گوشی‌تان به بهترین شکل ممکن محافظت کنید.

برندسامسونگ
جنسچرم نرم + پوشش نرم میکرو الیاف
سازگار باSamsung Galaxy Z Fold2 5G
سایر ویژگی هاحفاظت از لنز دوربین گوشی طراحی شیک و زیبا عدم ایجاد محدودیت در دکمه‌ها، پورت‌ها و دوربین محکم و مقاوم
  امتیاز کاربران به:

کاور چرمی شرکتی سامسونگ مدل Leather Cover EF-VF916 Galaxy Z Fold 2 5G

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط