هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 12   آیفون 12 پرو مکس   گلس آیفون 12 پرو مکس   پک 2 تایی محافظ صفحه شیشه ای ضد اشعه Baseus SGAPIPH61P-LP02 Apple iPhone 12 Pro Max Green Glass

پک 2 تایی محافظ صفحه شیشه ای ضد اشعه Baseus SGAPIPH61P-LP02 Apple iPhone 12 Pro Max Green Glass

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

گلس آیفون 12 پرو Apple iPhone 12 Pro Max Baseus SGAPIPH61P-LP02 Anti-Blue Light Tempered Glass

بیسوس نامی معتبر و برندی قابل اعتماد است که همیشه در تولید و عرضه لوازم جانبی خود را مطرح نموده و حرفی برای گفتن دارد و در حوزه لوازم جانبی در میان رقبا نام پرآوازه ای دارد. این کمپانی سعی بر آن دارد که با توجه به نیاز کاربران خود، محصولات بسیار مرغوب و با کیفیتی را ارائه دهد. گلس بیسوس Apple iPhone 12 Pro Max SGAPIPH61P-LP02 به گونه ای طراحی شده که قابلیت های فراوانی را در مقایسه با گلس ها و محافظ صفحه های دیگر در اختیار شما می گذارد. همچنین شرکت بیسوس در پک این محصول دو عدد از این گلس را قرار داده است.

گلس سبز رنگ Anti Blue Light

یک ویژگی مهم در مورد این گلس این است که بی رنگ نبوده و سبز است. این پوشش سبز می‌تواند تابش های خطرناک را از تمام جهات جذب کرده و از بازتاب آن‌ها به چشم جلوگیری کند. قرار گرفتن در معرض تابش نور آبی باعث خستگی و آسیب چشم‌ها می‌شود و می‌تواند خواب شما را مختل کند. از همین رو این قابلیت در کنار لایه Anti Blue Light به کار رفته در گلس بیسوس به خوبی از چشم های شما در برابر اشعه های مضر محافظت خواهد کرد.

ضخامت 0.3 میلی متر و درجه سختی الماس

این گلس از 5 لایه محافظتی متفاوت ساخته شده و با این حال تنها 0.3 میلی متر ضخامت دارد. لایه اول یک پوشش ضد چربیست که ازماندن اثر انگشت و لک روی شیشه جلوگیری می‌کند. لایه دوم همان شیشه حرارت دیده بی رنگ است که از متریال های اصلی این محافظ صفحه به شمار می‌رود. لایه بعدی یک فیبر نرم به منظور جذب ضربه و شوک های احتمالی ناشی از افتادن گوشی است. در لایه بعدی برای ایجاد حالت Anti Explosion یک لایه هیدرولیک به کار رفته و در لایه آخر برای محافظت از گلس در برابر خط و خش یک پوشش سخت استفاده شده است.

همانطور که می‌بینیم این گلس دارای درجه سختی الماس است و این لایه ها با اینکه ضخامت کمی دارند اما از استحکام گلس کم نکرده‌اند.

حفظ کیفیت تصویر و قدرت تاچ

شرکت باسئوس در تولید این گلس از مواد اولیه ای استفاده کرده که به هیچ عنوان کیفیت تصویر نمایشگر را کاهش نمی دهد و شما تصویری که از نمایشگر خود مشاهده می کنید همچنان مانند زمانی است که گلس را به گوشی خود نچسبانده اید. مورد دیگری که این گفته را ضمانت می کند، ضخامت بسیار کم گلس Baseus است که در تکمیل این ادعا باید اظهار کرد که قدرت لمسی گوشی نیز کاسته نشده است.

مقاوم در عدم جذب لکه چربی و...

یکی از بارز ترین مشکلاتی که گلس ها و محافظ های صفحه نمایش دارند، جذب لکه های چربی و اثر انگشت است که ظاهر تلفن همراه را بسیار زشت و بد می کنند، پاک کردن این اثرات چربی نیز گاهی آسان نیست و دردسرهای خود را دارد. ازاین رو بیسوس با استفاده از پوشش پلمیری دو طرفه Merck در گلس SGAPIPH61P-LP02 مقاومت گلس را در برابر جذب چربی افزایش داده (نه به این معنا که هیچ اثری روی صفحه نمایش به وجود نیاید) و پاک کردن اینگونه از لکه ها را بسیار آسان کرده است.

نصب آسان و بدون حباب

در گلس ضد اشعه آبی بیسوس از تکنولوژی چسب نانو استفاده کرده که می‌تواند در عرض یک ثانیه گلس را روی نمایشگر گوشی بچسباند. برای این کار تنها کافیست قسمت دوربین‌های گلس را با دوربین گوشی در یک راستا قرار دهید و سپس به همین موازات آن را به آرامی روی صفحه نمایش قرار دهید. به کمک چسب نانو به کار رفته در گلس، حباب های زیر نمایشگر کم کم محو می‌شوند و صفحه شفاف خواهد شد.

هر چند انجام این کار بسیار آسان است ولی در صورتی که تجربه ندارید می‌توانید نصب گلس را به یک متخصص بسپارید.

اقلام موجود در پک

در پک این محصول دو عدد گلس بیسوس SGAPIPH61P-LP02 وجود دارد که اگر به هر دلیلی هنگام نصب برای یکی از آن ها مشکل ایجاد شد و به گلس دیگری نیاز پیدا کردید گلس دیگری داشته باشید. همچنین پد تمیز نیز برای پاک کردن صفحه نمایش قبل از نصب گلس نیز برای شما قرار داده شده تا روند نصب را به راحتی و بدون هیچ مشکلی طی کنید.

برندبیسوس
جنسشیشه
مناسب برایApple iPhone 12 Pro Max
سایر ویژگی هاسبز رنگ | برشکاری شده با تکنولوژی CNC | دارای لبه های گرد | مقاوم در برابر ایجاد خط و خش | ضد اشعه آبی
  امتیاز کاربران به:

پک 2 تایی محافظ صفحه شیشه ای ضد اشعه Baseus SGAPIPH61P-LP02 Apple iPhone 12 Pro Max Green Glass

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط