جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 12   آیفون 12 مینی   گلس آیفون 12 مینی   محافظ صفحه نمایش بلینکس Lumino برای iPhone12 Mini
محافظ صفحه نمایش بلینکس Lumino برای iPhone12 Mini
محافظ صفحه نمایش بلینکس Lumino برای iPhone12 Mini

محافظ صفحه نمایش بلینکس Lumino برای iPhone12 Mini

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

محافظ صفحه نمایش بلینکس Lumino برای iPhone12 Mini

بلینکس در زیر شاخه Lumino شفافترین گلس های محافظ صفحه را عرضه می نماید که Lumino Lite کوچکترین عضو این خانواده به شمار می رود. این سری به دقت طراحی گردیده تا دقیقا با صفحه نمایش دستگاه به لحاظ شفافیت و حساسیت لمس برابری کند. تکنولوژی های به کار رفته لایه گذاری Coating‪ ‬ در این سری با ساخت صفحه نمایش دستگاه شما یکسان می باشد، امری که بر کیفیت کار با نمایشگر و دقت لمس تاثیر مستقیم دارد و به‪ ‬صورت همه جانبه از صفحه نمایش دستگاه محافظت می نماید‬‬ فیلم شیشه اصلی Lumino Lite از نوع Panda King با تکنولوژی ALCALI می باشد که شفافیت کم نظیری را در نهایت مقاومت در برابر ضربه فراهم می سازد.

آموزش نصب:

‬‬ابتدا سطح دستگاه خود را با پد الکل مخصوص داخل کیت نصب کامل تمیز نموده و غبار باقی مانده بر روی صفحه را با برچسب های موجود به صورت کامل گرفته، فیلم محافظ پشت گلس را جدا و محافظ صفحه را بر روی دستگاه خود با دقت منطبق و بر روی قسمت مورد نظر رها نمایید تا به صورت خود کار بر روی صفحه نمایش نصب گردد و از محافظت همه جانبه آن لذت ببرید‬.

نکته: چنانچه حین نصب مقدار کمی هوا زیر آن باقی ماند می توانید به آرامی و فشاری کم آن را از زیر سطح محافظ خارج نمایید.

معرفی برند بلینکس

درخشش آبی در سرزمین X شعار برند کانادایی blinx می باشد که به رویکرد متمایز و ایده‌های خلاقانه حاکم بر این برند تاکید دارد. زمینه تخصصی فعالیت این کمپانی تحقیق و تحلیل وضعیت بازار IT در سراسر جهان و تولید محصولی متمایز برای رفع نیاز های روزانه کاربران تجهیزات الکترونیکی است، گفتنی است تکنولوژی های عرضه شده توسط blinx مورد تقدیر بسیاری از منتقدین و منجر به کسب جوایز متعددی گردیده است.

برندبلینکس
مناسب برایiPhone 12 Mini
سایر ویژگی هامقاوم در برابر ضربه جلوگیری از انعکاس نور جلوگیری از ایجاد خط و خش پوشش و محافظت صفحه نمایش‬‬ شفافیت و وضوح فوق العاده تصویر‬ فیلم شیشه Panda-King Glass با مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه‬ ‬لایه مخصوص چربی گریز Olephobic بالاترین سطح مقاومت در برابر خط و خش شدید 9H Hardness ‪دقت و حساسیت فوق العاده بالای لمس سازگار با کلیه قاب های محافظ‬
  امتیاز کاربران به:

محافظ صفحه نمایش بلینکس Lumino برای iPhone12 Mini

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط