جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   شارژر و کابل   پاور بانک   پاور بانک بی سیم   پاوربانک وایرلس 10000 مگنتی فست شارژ مک دودو Mcdodo MC-559 Magnetic PD Power Bank توان 20 وات
پاوربانک وایرلس 10000 مگنتی فست شارژ مک دودو Mcdodo MC-559 Magnetic PD Power Bank توان 20 وات
پاوربانک وایرلس 10000 مگنتی فست شارژ مک دودو Mcdodo MC-559 Magnetic PD Power Bank توان 20 وات
پاوربانک وایرلس 10000 مگنتی فست شارژ مک دودو Mcdodo MC-559 Magnetic PD Power Bank توان 20 وات
پاوربانک وایرلس 10000 مگنتی فست شارژ مک دودو Mcdodo MC-559 Magnetic PD Power Bank توان 20 وات

پاوربانک وایرلس 10000 مگنتی فست شارژ مک دودو Mcdodo MC-559 Magnetic PD Power Bank توان 20 وات

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

پاوربانک بی سیم مک دودو Mcdodo Magnetic Wireless Fast Charging Power Bank 10000mAh PD MC-5590 20W
مک دودو این محصول را در دو رنگ تولید کرده است. رنگ سبز با کد MC-5591 و رنگ خاکستری با کد MC-5590 نشان داده می‌شود.

مزایای داشتن پاوربانک بر هیچ کس پوشیده نیست. قابلیت ها و امکانات مختلفی که یک پاور بانک برای ما مهیا می کند، آن را تقریبا به یک کالای بسیار ضروری مخصوصا برای کسانی که همیشه باید با گوشی خود کار کنند و به آن نیاز دارند، بدل کرده است. بسیاری از ما در مواقعی گیر کرده ایم که تنها به یک پریز برق نیاز داشتیم تا کار خود را پیش ببریم، اما عدم وجود یک شارژر همراه باعث شده تا امکان رسیدگی به کار خود را نداشته باشیم. پاوربانک مک دودو Mcdodo MC-5590 PD 10000mAh به خوبی به ما کمک می کند تا همیشه وسایل مختلفی مثل گوشی، هندزفری بلوتوث و... را شارژ نگه‌داشته و آن را آماده به کار بگذاریم.

این پاوربانک دارای سه خروجی است که می توان با استفاده از آن به شارژ کردن سه دستگاه به صورت همزمان پرداخت. البته که در این حالت (شارژ همزمان سه دستگاه با هم) شدت جریان خروجی با یکدیگر متفاوت هستند و توان به طور کلی بین آن‌ها تقسیم می‌شود. یکی از این خروجی‌ها USB است که ولتاژ و شدت جریان آن برابر با 5V~2.4A / 9V~2A / 12V~1.5A / 5V~4.5A است. خروجی دیگر برابر با یک پورت تایپ سی است که خروجی ولتاژ و شدت جریان آن هم 5V~3A / 9V~2.22 / 12V~1.5A است. خروجی آخر که می‌توانید با استفاده از آن به شارژ کردن بپردازید، پنل شارژ بی سیم است. این پنل نیز توان‌های خروجی مختلفی دارد که بر اساس ولتاژ و... متغیر است، این توان‌ها برابر با 7.5W ، 10W ، 15W و 5W هستند. توان خروجی پاوربانک زمانی که با استفاده از کابل، گوشی خود را شارژ می‌کنید به حداکثر 20 وات خواهد رسید.

پنل شارژر بی سیم این پاوربانک از قابلیت MagSafe پشتیبانی می‌کند، بنابراین اگر دارای گوشی اپل از سری iPhone 12 به بعد باشید، می‌توانید به سادگی آن را شارژ نمایید و گوشی را به پاوربانک بچسبانید. این بدان معنا نیست که نمی‌توانید وسایل دیگر را که از شارژر بی سیم پشتیبانی می‌کنند، شارژر کنید، بلکه امکان شارژ این وسایل وجود دارد. اما مگ سیف این امکان را به شما می‎‌دهد که بتوانید از خاصیت مگنتی پنل استفاده کرده و گوشی‌هایی که فلزی هستند را به آن بچسبانید، مانند سری iPhone 12 و iPhone 13 که می‌توانید به راحتی آن‌ها را به شارژر چسبانده و استفاده کنید.

با توجه به خاصیت مگنتی پاوربانک، شما می‌توانید گوشی و پاوربانک را به حالت یک «+» روی هم قرار دهید و در این حالت به کار کردن با آن بپردازید. بدین شکل است که می‌توانید همزمان گوشی را شارژ کرده و با آن بازی هم کنید. البته در حالت کلی توضیه نمی‌شود که هنگام شارژ گوشی با آن کار کنید، چرا که ممکن است به مرور زمان به باتری تلفن همراه خود آسیب بزنید و طول عمر آن و عملکردش را تضعیف کنید.

در حاشیه این پاوربانک پنج چراغ LED قرار دارد که با فشار دادن دکمه پاور، می‌توانید وضعیت شارژ باتری پاوربانک را مشاهده کنید تا کار شما را برای مدیریت شارژ این شارژر همراه بسیار راحت کند. این امر باعث شده تا در مواقعی که گوشی شما خاموش شده، با پاوربانک خالی از شارژ رو به رو نشوید! مورد دیگری که می‌توان در رابطه با طراحی این محصول عنوان کنید، وجود یک پایه در قسمت پشتی آن است که می توانید از آن به عنوان یک هولدر گوشی استفاده کنید. به این ترتیب زمانی که قصد دیدن فیلم از گوشی را داشتید، می‌توانید آن را روی این پایه قرار داده و به تماشای آنچه که می‌خواهید بپردازید.

بدنه پاوربانک 0Mcdodo MC-559 از پلی کربنات مقاوم در برابر حرارت بوده که از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. ابعاد این محصول 141×70×17 میلی‌متر بوده و وزن آن 224 گرم بوده که برای یک پاوربانک 10000 بسیار مطلوب است. این محصول به دلیل طراحی بدنه و حاشیه‌های منحنی بسیار خوش دست است و می توانید به سادگی آن را همراه با گوشی در دست گرفته و استفاده کنید. استفاده از مگنت قوی 3300GS باعث شده تا هنگام چسباندن گوشی به پاوربانک، نگران جدا شدن آن‌ها از هم نباشید. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، اگر پشت گوشی شما دارای حالتی فلزی است و از خاصیت آهنربایی پاوربانک پشتیبانی می‌کند، می‌توانید آن‌ها را به یکدیگر بچسبانید، و باز باید توجه داشته باشید که پس از این کار هم، اگر گوشی از شارژ بی سیم پشتیبانی کرد، این حالت برای شما کاربردی خواهد بود.

شما با استفاده از این شارژر همراه می‌توانید دستگاه‌هایی را که نیازمند شدت جریان کم هستند، مانند هندزفری بلوتوث‌ها و... را شارژ کنید. این پاوربانک دارای فناوری PD نیز هست که باعث شده تا بتوانید گوشی همراه خود را در صورت مجهز بودن به این فناوری ، با سرعت بالاتری شارژ کنید. در اخر باید به این نکته نیز توجه کنید که ظرفیت واقعی این پاور بانک برابر با 5800 میلی آمپر ساعت است. این پاوربانک با یک آداپتور 18 واتی، در مدت زمان حدودی 3.5 ساعته شارژ خواهد شد.

برای شارژ کردن پاوربانک، امکان استفاده از دو درگاه را خواهید داشت که یکی میکرو یو اس بی است و دیگری تایپ سی؛ ولتاژ و شدت جریان ورودی درگاه تایپ سی برابر با 5V~2.4A / 9V~2A است و ولتاژ و شدت جریان ورودی درگاه میکرو یو اس بی برابر با 5V~2A / 9V~2A است.

برندمک دودو
رنگطوسی
توان خروجی کلیحداکثر توان خروجی هنگام شارژ با کابل: 20W | توان خروجی هنگام شارژ بی سیم: 5W، 7.5W، 10W، 15W
شدت جریان ورودیدرگاه تایپ سی: 5V~2.4A / 9V~2A | درگاه میکرو یو اس بی: 5V~2A / 9V~2A
شدت جریان خروجیدرگاه USB برابر با: 5V~2.4A / 9V~2A / 12V~1.5A / 5V~4.5A | درگاه Type C برابر با: 5V~3A / 9V~2.22 / 12V~1.5A | توان شارژ بی سیم: 7.5W ، 10W ، 15W و 5W
تعداد درگاه خروجییک USB و یک Type-C
ظرفیت اسمی باتریظرفیت اسمی: 10000mAh | ظرفیت واقعی: 5800mAh
نوع درگاه خروجیUSB / Type C
سایر ویژگی هادارای گیره برای استفاده به عنوان هولدر موبایل | دارای قابلیت آهنربایی
ابعاد141×70×17 میلی‌متر
وزن224 گرم
نوع باتریلیتیوم پلیمر
جنس بدنهPC مقاوم در برابر حرارت
تکنولوژی فست شارژPD
تعداد درگاه ورودییک تایپ سی و یک میکرو یو اس بی
قابلیت شارژ وایرلسدارد
  امتیاز کاربران به:

پاوربانک وایرلس 10000 مگنتی فست شارژ مک دودو Mcdodo MC-559 Magnetic PD Power Bank توان 20 وات

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط