هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   اپل واچ   کاور و گارد اپل واچ   قاب اپل واچ یونیک VALENCIA اپل واچ 44/42MM
قاب اپل واچ یونیک VALENCIA اپل واچ 44/42MM

قاب اپل واچ یونیک VALENCIA اپل واچ 44/42MM

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

قاب اپل واچ بافت استیل یونیک VALENICA اپل واچ 44/42MM

بی شک شما هم از علاقه مندان به ساعت های هوشمند می باشید. ساعت های هوشمند امروزه به عنوان یکی از فراگیر ترین کالا ها شناخته می شوند که در انواع و اقسام مختلفی تولید و روانه بازار می شوند. اپل واچ یکی از پرطرفدار ترین مدل از ساعت های هوشمند می باشد که از بازار فروش فوق العاده ای برخوردار است. یکی از معایب این ساعت ها، حساسیت آنها در برابر ضربات می باشد به طوری که محافظت از آنها به یکی از دغدغه های خریداران تبدیل شده است. برای این منظور قاب مختلفی تولید شده که از ساعت شما در برابر ضربه حفاظت می کنند. اگر قصد خرید قاب برای اپل واچ خود را دارید ما  قاب اپل واچ یونیک VALENICA به شما معرفی می کنیم.

Valencia Apple Watch

اگر قصد خرید قاب مناسبی را با قیمت بصرفه دارید، قاب اپل واچ یونیک VALENICA. جنس این کاور از TUP می باشد که علاوه بر مقاومت بالای آن در برابر ضربات، از انعطاف پذیری بالایی نیز برخودار است. این محصول در رنگ سرمه ای روانه بازار شده که از بازار داغی برخوردار است. Valencia Apple Watch همچنین ضد خش و آب می باشد که همین عمل سبب محبوبیت بیشتر آن شده است. اندازه این کاور ۴۴ میلی متر، و از وزن مناسبی برخودار است به طوری که سبب سنگین شدن ساعت شما نمی شود. طراحی جمع و جور و زیبا، یکی دیگر از ویژگی های کاور یونیک می باشد که سبب رضایت بیشتر افراد از خرید آن شده است.

مشخصات فنی کاور محافظ اپل واچ یونیک مدل Valencia

طراحی جمع و جور و زیبا
برخورداری از وزن مناسب
مقاوم در برابر ضربات
ضد خش و آب
برخورداری از انعطاف پذیری بالا
جنس: آلمینیوم و TUP مقاوم
رنگ: سرمه ای
سازگاری با: اپل واچ سری ۴ و اپل واچ سری ۵
برند: یونیک

برندیونیک
سازگار باApple Watch 38/40
سایر ویژگی هابسیار شیک، سبک و راحت ظاهری بسیار جذاب و براق طول قابل تنظیم با انتهای آهنربایی برای باز و بسته شدن آسان
  امتیاز کاربران به:

قاب اپل واچ یونیک VALENCIA اپل واچ 44/42MM

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط