جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری S22   گلکسی S22 الترا   قاب نیلکین Samsung Galaxy S22 Ultra مدل Nature TPU Pro

قاب نیلکین Samsung Galaxy S22 Ultra مدل Nature TPU Pro

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۵۵۰,۰۰۰ تومان

معرفی قاب نیلکین Nillkin Nature TPU Pro case for Samsung Galaxy S22 Ultra

قاب نیلکین Samsung Galaxy S22 Ultra مدل Nature TPU Pro محصول جدید شرکت نیلکین که توانایی جلوگیری از ورود هرگونه گرد و غبار را دارد. این محصول از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و می تواند سال های سال مورد استفاده قرار گیرد. همانطور که می دانید محافظت از گوشی بسیار مهم می باشد و داشتن یک قاب خوب مانند این محصول باعث می شود تا گوشی سامسونگ اس 22 الترا تا درصد بسیار بالایی از خطرات جلوگیری کند.وزن و حجم این محصول ناچیز است و هیچ حجم اضافه ای را برای گوشی به وجود نمی آورد. طراحی دقیق و استاندارد در ساخت قاب ها بسیار مهم است تا باعث هیچگونه گشادی یا تنگی برای گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra نشود.

ساختار فیزیکی و شکل ظاهری قاب نیلکین Samsung Galaxy S22 Ultra


قاب نیلکین Samsung Galaxy S22 Ultra دارای زیبایی و شفافیت قابل توجهی است که علاوه بر زیبایی ، از عملکرد دفاعی خوبی نیز بهره برده است.این محصول از مواد TPU و PC ساخته شده است که سازگار با محیط زیست بوده و از از گوشی سامسونگ اس 22 الترا در برابر خطرات احتمالی مانند ضربه ، خط و خش محافظت کند و گوشی را در محیط ایمنی قرار دهد.قابل ذکر است که این قاب از دو قسمت ساخته شده است که بدنه پشتی از جنس PC و بامپر دور قاب از TPU انتعطاف پذیر می باشد .بدنه مات قاب گوشی باعث شده است بین کاور محافظ و بدنه گوشی اصطکاک کافی وجود داشته باشد. در نتیجه محافظ  نیلکین هنگام کار با گوشی به سادگی از آن جدا نخواهد شد.

عدم محدودیت و دسترسی قاب نیلکین Samsung Galaxy S22 Ultra

در قاب نیلکین Samsung Galaxy S22 Ultra برای قسمت پورت ها و رابط های کاربری گوشی سامسونگ اس 22 الترا پوششی را ندارد و با استفاده از شیار های مناسبی این محل ها را باز گذاشته است تا کاربر در هنگام استفاده از قاب Samsung Galaxy S22 Ultra دچار محدودیتی نشود. روی دکمه های کنترل صدا بر روی این کاور کاملا با یک محافظ برجسته پوشیده شده که مانع از ساییدگی آن در طول زمان می شود.به علاوه اینکه با این پوشش گرد و غبار وارد دکمه ها و گوشی نمی شود.

نصب راحت قاب و عدم لغزش قاب نیلکین Samsung Galaxy S22 Ultra

 
قاب نیلکین Samsung Galaxy S22 Ultra به علت اینکه دارای بامپر آن انعطاف پذیر بوده و به راحتی روی بدنه نصب شده و از آن جدا می شود.البته ناگفته نماند که بامپر های تعبیه شده در جای جای بدنه با وارد شدن ضربه و فشار ضربه را به خود گرفته و از آسیب رساندن آن به بدنه گوشی جلوگیری می کند.هم چنین نقاط ریز و برجسته به کار رفته در طراحی بدنه این کاور به گونه ای است که از لغزیدن و سر خوردن کاور و گوشی از روی دست و هر سطحی جلوگیری می کند.

برندنیلکین
مناسب برایSamsung Galaxy S22 Ultra
جنسTPU + PC Plastic
  امتیاز کاربران به:

قاب نیلکین Samsung Galaxy S22 Ultra مدل Nature TPU Pro

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط