جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری نوت 20   گلکسی نوت 20 الترا   کاور یونیک مدل Combat مناسب برای Galaxy NOTE 20 Ultra
کاور یونیک مدل Combat مناسب برای Galaxy NOTE 20 Ultra
کاور یونیک مدل Combat مناسب برای Galaxy NOTE 20 Ultra

کاور یونیک مدل Combat مناسب برای Galaxy NOTE 20 Ultra

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

کاور یونیک مدل Combat مناسب برای Galaxy NOTE 20 Ultra

کاور یونیک مدل Combat مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy NOTE 20 Ultra طراحی شده است . نام کمبت بعلت مقاومت بالای این کاور در برابر ضربه و صدمات محیطی برای آن اتخاب شده است و می تواند از گوشی شما مطابق با تست های انجام شده توسط یونیک فراتر از استاندارد های نظامی یعنی سقوط از ارتفاع 3 متری محافظت نماید.
این کاور در برابر تغییر رنگ و زرد شدن مقاومت بالایی داشته و تا مدت های زیادی می تواند کریستالی و شفاف باقی بماند لبه های برحسته از ایجاد خط و خش بر روی لنز دوربین و صفحه نمایش جلوگیری نموده و البته برای استفاده از شارژر بیسیم محدودیتی نخواهید داشت. رنگ مشکی درج شده در توضیحت محصول مربوط به لبه های بامپر می باشد و در قسمت پشت کریستالی شفاف است.
این محصول با ساختار هیبریدی از پلی رکبنات سخت و مجکم در پشت قاب تشکیل شده که در برابر تغییر رنگ و زرد شدن بسیار مقاوم است و لبه های کیس که نرم و منعطف می باشد از TPU به رنگ مشکی ساخته شده است که علاوه بر ایجاد زیبایی بیشتر برای قاب از تغییر رنگ آن نیز جلوگیری می کند.
 
طراحی مدرن از برند یونیک
سازگاری کامل با گوشی سامسونگ گلکسی NOTE 20 ULTRA
لبه های تقویت شده برای بالاترین میزان مقاومت در برابر سقوط
استاندارد نظامی با تست سقوط از ارتفاع 3 متری
پشتیبانی از شارژ بیسیم
دسترسی آسان به درگاه ها
رنگ بندی درج شده مربوط به بامپر دور کیس می باشد و قسمت پشت قاب کریستال شفاف است

برندیونیک
رنگمشکی
مناسب برایGalaxy Note 20 Ultra
سایر ویژگی هاانعطاف پذیر, پشتیبانی از شارژ بیسیم, دارای استاندارد های نظامی در برابر سقوط, دسترسی آسان به درگاه ها, لبه های برجسته برای محافظت از صفحه نمایش, لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین, مقاوم در برابر خط و خش, مقاوم در برابر ضربه
  امتیاز کاربران به:

کاور یونیک مدل Combat مناسب برای Galaxy NOTE 20 Ultra

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط