هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 13   آیفون 13 پرو مکس   قاب آیفون 13 پرو مکس   قاب برند نیلکین آیفون 13 پرو مکس Nillkin Textured Pro Case for Apple iPhone 13 Pro Max

قاب برند نیلکین آیفون 13 پرو مکس Nillkin Textured Pro Case for Apple iPhone 13 Pro Max

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۷۶۰,۰۰۰ تومان
قاب محافظ نیلکین Apple iPhone 13 Pro Max مدل Textured Pro

می توان گفت امروزه تمام کاربران گوشی های موبایل هوشمند جهت محافظت از گوشی از موبایل خود در برابر آسیب های احتمالی مثل ضربه،خط و خش و… ناگزیر به استفاده از قاب محافظ هستند.به همین منظور شرکت های مختلف بسیاری در این حوزه فعالیت می کنند.که محصولات بسیار متنوعی را روانه ی بازار کرده اند.یکی از معتبر ترین این شرکت ها Nillkin می باشد.چراکه همواره محصولات با کیفیت و منحصر به فرد این شرکت مثل قاب محافظ نیلکین اپل آیفون 13 پرو مدل تکسچر مورد توجه کاربران بوده است.به طور کلی در صورتیکه قصد خرید لوازم جانبی موبایل برای گوشی موبایل خود دارید، محصولات شرکت نیلکین می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای انتخاب باشد.

کیفیت ساخت قاب محافظ نیلکین Apple iPhone 13 Pro Max مدل Textured Pro

این محصول از مواد نایلون PC و TPU تولید می شود.ترکیب این دو مواد باعث می شود سختی و نرمی را در این گارد محافظ یکجا در اختیار داشته باشید. جهت استفاده در دور تا دور گوشی مواد TPU به کار رفته تا در صورت وارد شدن ضربه به لبه های گوشی بتواند ضربه را جذب کرده تا آسیبی به لبه های گوشی (از آسیب پذیرترین نقاط گوشی) وارد نشود.همچنین مواد PC در قسمت پشتی قاب ساختار سخت و مستحکمی دارد که باعث می شود تا در صورت سقوط گوشی از ارتفاع و دیگر آسیب های احتمالی، نهایت مقاومت در برابر ضربه،خط و خش را داشته باشد و از گوشی محافظت کند.
طراحی ظاهری قاب

قاب محافظ نیلکین iPhone 13 Pro Max مدل تکسچر در عین حال که مقاومت خوبی در برابر ضربه و… دارد،طراحی ظریف و منحصر به فردی دارد. به گونه ای که در صورت استفاده از این قاب و قرار دادن گوشی داخل قاب، حجم و وزن گوشی تغییر چندانی نمی کند.به همین دلیل باعث حفظ زیبایی گوشی میشود. قاب محافظ نیلکین آیفون 13 پرو مدل تکسچر محافظ طراحی دقیق و منطبق بر گوشی دارد بنابراین گوشی درون قاب لغزشی ندارد و محدودیتی در دسترسی به قسمت های مختلف گوشی مثل کلید ها،سنسورها و… وجود ندارد و کاربر هنگام استفاده از گوشی احساس ناخوشایندی نخواهد داشت.

قاب محافظ نیلکین Apple iPhone 13 Pro Max مدل Textured Pro

ویژگی کاربردی دیگر این محصول که بسیار حائز اهمیت است محافظت دوربین توسط پوشش کشویی می باشد.شما می توانید با استفاده از این ویژگی فقط در صورت نیاز به دوربین، پوشش محافظ را کنار زده و به کار خود بپردازید و بعد از اتمام کار با دوربین،پوشش را روی دوربین قرار دهید تا همیشه به دور از آسیب های احتمالی بماند و بتوانید با خیال راحت گوشی خود را در دست بگیرید.

ویژگی های قاب محافظ نیلکین مدل Textured

- تهیه شده از مواد TPU و فیبر نایلون گارد محافظ
- طراحی ظاهری زیبا و منحصر به فرد
- سهولت در استفاده
- عدم محدودیت در دسترسی به کلید ها،دوربین و…
- با دوام
- مقاومت بالا در برابر ضربه،خط و خش
برندنیلکین
مدلTextured Pro
  امتیاز کاربران به:

قاب برند نیلکین آیفون 13 پرو مکس Nillkin Textured Pro Case for Apple iPhone 13 Pro Max

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط