جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   شارژر و کابل   سایر کابل ها   پایه نگهدارنده و هولدر   هولدر و پایه نگهدارنده رومیزی بیسوس Baseus Otaku Life Rotary adjustment lazy SULR-B0G

هولدر و پایه نگهدارنده رومیزی بیسوس Baseus Otaku Life Rotary adjustment lazy SULR-B0G

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

هولدر رومیزی Baseus Otaku Life Rotary adjustment lazy Phone Holder SULR-B0S
کمپانی بیسوس این محصول را در دو رنگ با شناسه های متنوع تولید کرده است. رنگ خاکستری آن با کد SULR-B0G و رنگ نقره‌ای آن با کد SURL-B0S شناخته می شوند.

استفاده بیش از حد از گوشی همراه علاوه بر آسیب رساندن به چشم، به بخش های دیگری از بدن همچون گردن، دست و کمر هم آسیب می زند. کمپانی بیسوس با ساخت هولدری مخصوص این مشکل را به کلی از بین برده است. واژه هولدر شاید در ذهن شما فقط نگهدارنده های داخل اتومبیل را تداعی کند، اما ما قصد داریم محصولی رو میزی به شما معرفی کنیم. هولدر Otaku Life Rotary adjustment lazy محصولی از کمپانی Baseus بوده که توسط گیره قرار گرفته در قسمت انتهایی آن بر روی لبه میز متصل می شود و قادر است گوشی ها و تبلت هایی با ابعاد 4.7 تا 12.9 اینچ را به راحتی نگه دارد.

این محصول دارای دو پایه است که با یک قطعه مفصل مانند به یکدیگر متصل شده اند و به راحتی می توان زاویه بین آن ها را تغییر داد؛ همچنین در انتهای یکی از پایه ها، قسمتی قرار گرفته که به راحتی به میز متصل می شود و با یک گیره پیچی به آن محکم بسته می شود، ضخامت میز و صفحه ای که بین این دو گیره نگهدارنده قرار می گیرد، تا 90 میلی متر خواهد بود. در انتهای پایه دیگر یک بازوی خرطومی قرار گرفته که به راحتی می توان به آن فرم و حالت داد تا در بهترین حالت خود قرار گیرد.

بازوهای این محصول دارای قابلیت چرخش هستند و این امر آزادی عمل کاربر را بسیار افزایش داده است. جنس بدنه این محصول ترکیبی از فلز آلومینیوم و پلاستیک بوده که مقاومت آن را در برابر ضربه و فشار تا حد بالایی افزایش داده است. گیره سری هولدر baseus SULR-B0G دارای یک بازو بوده که می توانید با باز کردن آن به راحتی گوشی خود را داخلش قرار دهید.

بر روی لبه های این هولدر بالشتک های سیلیکونی قرار دارد که از ایجاد خط و خش بر روی بدنه گوشی جلوگیری می کند. گیره قرار گرفته در قسمت انتهای این هولدر قادر است تا 90 میلی متر باز شود تا بتوانید آن را بر روی لبه هر میزی متصل کرده و هیچ گونه محدودیتی برای کاربر به وجود نمی آورد. همان طور که گفته شد، قسمت بالایی این هولدر به صورت انعطاف پذیر طراحی شده تا تنظیم آن برای شما بسیار راحت باشد و نیاز به باز کردن گیره های محصول نداشته باشید. هولدر Baseus Otaku Life Rotary به شما کمک می کند تا بدون دخالت دست به تماشای فیلم، بر قراری تماس تصویری و ... بپردازید.

برندبیسوس
جنسپلاستیک + فلز
سایر ویژگی هاقابلیت نصب آسان بر روی لبه میز,قابلیت چرخش 360 سری
  امتیاز کاربران به:

هولدر و پایه نگهدارنده رومیزی بیسوس Baseus Otaku Life Rotary adjustment lazy SULR-B0G

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط